Adana Ç.M.S.K motor aksesuar reyonu açılıyor

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
:) Selam dostlar
Adana da hepimizin ihtiyacı olan Aksesuar ve tüm motosiklet malzemelerine yakında kavuşuyoruz.

İçimizden bir arkadaşımız bunun için kolları sıvadı ve kulüp binamızın bitişiğindeki yeri tuttuk.
Şuan dekorasyonunu yapıyoruz dört bir elden.Aslında tüm malzemeler geldi ve depoda bekliyor.inşallah çok daha güzel olacak kulüp ve bu aksesuaralar.
Bir hafta sonra muhteşem bir açılışla hizmete sokucaz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Tebrik ederim çok güzel bir düşünce dahada güzeli hayat bulması.

Yusuf beyin nezninde tüm adanalı motorcuları kutlarım.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
tebrikler emeği geçenlerin ellerine sağlık. mersine ucuzluk yapıyorsanız herkez ordan alıcak :cherry:
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
aksesuar

tam olarak nereye acılıyor,ben normalde istanbuldayım,ama ailem adana da yılda 1 ay oradayım,bu sene motorla gidecem bi ugrarım,hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Evet arkadaşlar açılış olacaktır muhtemenelen ve davetlisiniz. Sanırım Yusuf abi size zamanı hakkında duyuru yapacaktır.

@orhanay

Aksesuar reyonu hemen kulübün yanında. Kulüpte süleyman demirelde. Kime sorsan söyler motorcular nerde diye :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
2
çalışmalarınız hayırlı olsun başarılar tüm adanalı motor camiasına böyle bir yeri kazandıkları icin şanslılar hayırlı alış verişler İ:S:T AYGÜN MOTOR_ LEVENT AYGÜN

Adanali Motorsİklet Dostlarina Hayirli Olsun Dİleklerİmlee AÇiliŞinizi Kutlar Hayirli İŞler Dİlerİmm
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Bu topic e yazan herkese teşekkürler.
Açılış tarihini belirleyelim burdan herkese duyuru yapıcaz ve herkes davetli adana,Mersin vs vs tüm tr davetli.
Süleyman Demirel bulvarındaki kulüp binamızın bitişiği zaten.Belki ilerde birleştirebilirizde.Amacımız tüm motor severlere yardımcı olabilmek.Akasesur için seçme şansları olacak hiç birimiz bir eldiven veya kask için kalkıpta istanbullara gitme şansımız yok.Bizde bu sorunlara çözüm olabilecegini düşündüğümüz için böyle bir girişimde bulunduk inşallah herkes için hayırlı olur.
şimdilik bukadar hoşçakalın
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
98
Reyonunuz hayirli olsun insallah basarili olursunuz. Acilista artik güzel bir eglence düzenler ve bol bol resim cekersiniz. Adanada ve eglencede olamayanlarda resimlere bakarak avunur artik:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Yusuf abi tebrikler MT de gıpta ettiğim tek kulüpsünüz :rendeer: :rendeer:

Adanadaki dostlara hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
benyusuf abi demeyeceğim.çünkü benden beş yaş küçük.ben 28 ine yeni girdim tüm motorculara hayırlı olsun.inşallah her anlamda güzel şeyler olur.davet edilirsem icabet ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst