- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Adana da hepimizin ihtiyacı olan Aksesuar ve tüm motosiklet malzemelerine yakında kavuşuyoruz.
İçimizden bir arkadaşımız bunun için kolları sıvadı ve kulüp binamızın bitişiğindeki yeri tuttuk.
Şuan dekorasyonunu yapıyoruz dört bir elden.Aslında tüm malzemeler geldi ve depoda bekliyor.inşallah çok daha güzel olacak kulüp ve bu aksesuaralar.
Bir hafta sonra muhteşem bir açılışla hizmete sokucaz