Adamı yerden yere vuran şarkı sözleri

Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
İki tane örnek vereyim siz devam edebilirsiniz,

Hayat bir teselli-Erkin Koray

hayat bir teselli acı ızdırap
ben miyim bilemem zaman mı harap?
arıyorum kendime şimdi bir yoldaş
bulamadım ne bir dost ne de arkadaş

dokunmayın halime bırakın beni
soluyorum gün ve gün bak yavaş yavaş

kasırga mı fora mı hayat gülleri?
dünyamı bilemem ben miyim deli?
her gece yalnızım yok ki bir yoldaş
çekilmiyor hayatın kahrı arkadaş

dokunmayın halime bırakın beni
soluyorum gün ve gün bak yavaş yavaş

--

Ayrılık Ateşten Bir Ok

Ayrılık ateşten bir ok
Nazlı yardan hiç haber yok
Benim derdim herkesten çok
Benim derdim herkesten çok
Ben nasıl yanmayam
Dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar of
Ben nasıl yanmayam
Dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar of

Sevda derler bir masalmış
Yar ellerle zevke dalmış
Unut diye haber salmış
Unut diye haber salmış
Ben nasıl yanmayam
Dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar of...
Ben nasıl yanmayam
Dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar dağlar offf...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çiçeği burnunda delüğanlıyken çok kahredip dinledik :cherry:


Müslüm Gürses - Ceza

Yağmurlu bir günde doğdum anamdan
Gökler ağlıyormuş ben doğdum diye
Doğarken günahkar olur mu insan
Ömrüme verilen bu ceza niye

Ne yaptım allahım dertli doğacak
Sevipte ömrümce acı duyacak
Hangi günüm bana derman olacak
Ömrüme verilen bu ceza niye
Hangi günüm bana derman olacak
Ömrüme verilen bu ceza niye

Dost diye sarıldı bağrım kanadım
Mutluluk aradım ömrüm ağladı
Vurdu süründürdü felek tokadı
Ömrüme verilen bu ceza niye

Ne yaptım allahım dertli doğacak
Sevipte ömrümce acı duyacak
Hangi günüm bana derman olacak
Ömrüme verilen bu ceza niye
Hangi günüm bana derman olacak
Ömrüme verilen bu ceza niye

http://www.izleklip.com/Bulent-ERSOY-CEZA-Yagmurlu-Bir-Gunde-Dogdum-Anamdan-Izle.html
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
On a long and lonesome highway east of Omaha
Omaha'nın doğusunda uzun ve sessiz bir yolda

You can listen to the engine moanin' out his one note song
Motorun bir notalık şarkısını uğuldayışını dinlersin

You think about the woman or the girl you knew the night before
Bir gece önce tanıdığın kadını veya kızı düşünürsün

But your thoughts will soon be wandering the way they always do
Fakat düşüncelerin yakında yoldan saparak hep yaptıkları gibi

When you're ridin' sixteen hours and there's nothin' much to do
16 saattir araba kullanıyorsun ve yapacak fazla bir şey yok

And you don't feel much like ridin', you just wish the trip was through
Ama sürmek istemiyorsun, sadece gezinin bitmesini diliyorsun


Here I am
Buradayım

On the road again
Tekrar yollarda

There I am
Oradayım

Up on the stage
Sahnenin üstünde

Here I go
Gidiyorum

Playin' star again
Yıldızı oynayarak

There I go
Gidiyorum

Turn the Page
Sayfayı çevir


So you walk into this restaurant, all strung out from the road
Bu restoranın içine doğru yürüyorsun, hepsi yol kenarına dizilmiş

And you feel the eyes upon you as you're shakin' off the cold
Ve gözleri üzerinde hissediyorsun sen soğuktan donarken

You pretend it doesn't bother you, but you just want to explode
Seni rahatsız etmiyormuş gibi yapıyorsun, ama patlamak istiyorsun

Most times you can't hear 'em talk, other times you can
Bazen konuştuklarını duymuyorsun bazen duyuyorsun

All the same old cliches, is it woman, is it man?
Aynı eski klişeler kadın mı? erkek mi?

And you always seem outnumbered, you don't dare make a stand
Ve hep sayıca az gözüküyorsun, karşı durmaya cesaret edemiyoursun


Here I am
Buradayım

On the road again
Tekrar yollarda

There I am
Oradayım

Up on the stage
Sahnenin üstünde

Here I go
Gidiyorum

Playin' star again
Yıldızı oynayarak

There I go
Gidiyorum

Turn the Page
Sayfayı çevir


Out there in the spotlight you're a million miles away
Sahne ışıklarının orda milyonlarca mil ötedesin

Every ounce of energy you try and give away
Her onsenerjide deniyor ve pes ediyorsun

As the sweat pours out your body like the music that you play
Çaldığın müzik gibi bedeninden terler dökülürken

Later in the evening as you lie awake in bed
Gece geç vakitlerde yatakta uzanırken

With the echoes of the amplifiers ringin' in your head
Amfilerin ekoları beyninde çınlarken

You smoke the day's last cigarette, rememberin' what she said
Günün son sigarasını içiyorsun, onun ne söylediğini hatırlayarak


Here I am
Buradayım

On the road again
Tekrar yollarda

There I am
Oradayım

Up on the stage
Sahnenin üstünde

Here I go
Gidiyorum

Playin' star again
Yıldızı oynayarak

There I go
Gidiyorum

Turn the Page
Sayfayı çevir


There I go
Gidiyorum

Turn that page
Çevir şu sayfayı


There I go
Gidiyorum

There I go
Gidiyorum

There I go
Gidiyorum

There I go
Gidiyorum

There I go
Gidiyorum

There I go
Gidiyorum

I'm gone
Gittim
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Yağmurlu bir günde doğdum anamdan
Gökler ağlıyormuş ben doğdum diye
Doğarken günahkar olur mu insan
Ömrüme verilen bu ceza niye
bir adam yağmurlu bir günde doğdu diye dertlenip kahreder mi?
bu ne akla ziyan bir mantalitedir?

şurdaki paylaşımlarından yola çıkuben akıllı bellediydim seni kuvvatmacun kardaşım :pr: :p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
haksızlık etmişiz, boşa kahretmişiz triger birader., fena adam değilmişiz :cherry:

huzur hip hop'ta :bounce:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
rock müzik bunaltıyo beni, tizi çok bass'ı az.
kalp atışlarının ritmi var hip hop'ta, içime işliyor.

kusura bakma sularseller, bu triger senin mevzuyu bombaladı :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
bir veda havası
Vakit tamam, seni terk ediyorum
Bütün alışkanlıklardan öteye
Yorumsuz bir hayatı seçiyorum
Doymadım inan, kanmadım sevgiye.

Korkulu geceleri sayar gibi
Birdenbire bir yıldız kayar gibi
Ellerim kurtulacak ellerinden
Bir kuru dal ağaçtan kopar gibi.

Aşk sabitti gülse hiç dermedik
Bul kendine kuytularda hadi dal
Seninle bir bütün olabilirdik
Hoşçakal gözümün nuru, hoşçakal
Hoşçakal canımın içi, hoşçakal
Hoşçakal iki gözüm, hoşçakal.

Vakit tamam seni terk ediyorum
Bu incecik bir veda havasıdır
Parmak uçlarına değen sıcaklık
İncinen bir hayatın yarasıdır.

Kalacak tüm izlerin hayatımda
Gözümden bir damla yaş aktığında
Bir yer bulabilsem seni hatırlatmayan
Kan tarlası gelincik şafağında.

Ölümse korktum savaşsa hep kaçtım
Vur kendini korkularda hadi al
Sen bir suydun sen bir ilaçtın
Hoşçakal canımın içi, hoşçakal
Hoşçakal gözümün nuru, hoşçakal
Hoşçakal iki gözüm, hoşçakal.

Söz Yusuf Hayaloğlu
yorum Ahmet Kaya
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
başımda saçlarım kardır
deli rüzgarlarım vardır
ovalar bana çok dardır
benim meskenim dağlardır dağlar

kalbime benzer taşları
heybetli öter kuşları
göğe yakındır başları
benim meskenim dağlardır dağlar
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
Ne hissettiysem
Ne bildiysem
Gösterdiklerimin içinde parıldamadı asla
Hiç olmadım
Hiç görmedim
Görmeyeceğim olabilecek olanları
Ne hissettiysem
Ne bildiysem
Gösterdiklerimin içinde parıldamadı asla
Hiç özgür olmadım
Hiç kendim olmadım
Bu yüzden sizi affedilmeyen ilan ediyorum

fena değil
çeviri biraz değişik gibime geldi tek
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Rüya bütün çektiğimiz, rüya kahrım, rüya zindan.
Nasıl da yılları buldu, bir mısra boyu maceram...

derdi bir şarkıda;

"amma yürümüşüz" diye geriye dönüp baktığın vakitlerde inceden bir sızıdır.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Y A L A N Candan Erçetin

Geri döndüren gördün mü geçmişi
Boşa soldurdun o nazlı gençliği
Bir avuç Toprak için yor kendini
Dünyada ölümden başkası yalan
Yalan başkası yalan
Zaman kendine benzetmez herkesi
Hesapsız açar baharlar pembeyi
Açmadığın dalda sözün geçer mi
Dünyada ölümden başkası yalan
Yalan başkası yalan
Sitem etme haberi yok dağların
Ellerini gözlerinle bağladın
Faydası yok geç kalınmış figanın
Dünyada ölümden başkası yalan
Yalan başkası yalan


cgbw9.gif
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Orhan Gencebay'dan

D İ L E N C İ

Sevmek çok zormuş
Sevmemek çok zor
Sevilmemek çok zor
Sevdim ama sevildimmi
Bilemiyorum
Ağlamak çok zor
Ağlamamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Hergün seni kaderimden dileniyorum

Bir dilenciyim senden aşkı dilenen
Her fırsatta hor görülüp belki gülüp alay edilen
Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen
Senden ne para ne pul nede acımanı bekleyen

Kırdım kırılmayan
Gururumu ve o çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum hergün
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu

Beklemek zormuş
Sabretmek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum

Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım
Senden bir melek yaratıp secde edip kalmazdım
Ben ne dilenci
Ne de bir gurursuzum
Çok sevdiğim için böyle aşık böyle mutsuzum

Kırdım kırılmayan
Gururumu ve o çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum hergün
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustiden..

Gördüğüne kanma dost..
Sanma taşız hiç sevmedik..
Sanma incilmedi kalp..
Gözlerden inmedi yaş..
Seveni sevemedi bu gönül..
Sevdiğine sevilmedi..
Gördüm yakınlaşmalar..
Menfaat icabı...
Ya da boşluğa gelmiş geçici sevgiler..
Sonu hayasızca biten...
Sevdik belki günlerce aylarca..
Ama aralarında bir sevdam varki ..
Senelerdir süren ve herkezden fazla sevdiğim..
En vefalısı...

Adı YALNIZLIK... Soyadı : Ben

:wiinkk:
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
İki Tane Yeni Türkü'den

RESİM
O kadar sevdim ki resmini
İşte bugün konustu benle
Yorulmuştum çalışmaktan
Karda uzun yürüdük senle
Geceleri resmine baktım olanları anlattım
Seni bir görsem diye diye
Uyudum yağmurun sesiyle
O kadar sevdim ki resmini
Biliyorum görünce beni hep tanıyordum diyeceksin
Rüyalarımda hep sen vardın
Hep tanıyordum diyeceksin
Okuduğum her cümlede
Konuştuğum her insanda
Gördügüm her güzellikte
Sende varsın
Sen hep varsın
O kadar sevdim ki resmini

BANA BİR MASAL ANLAT BABA
Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun şekerle bal

Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yağmurla kar olsun güneşle ay

Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni

Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun


Bir Tane de Orhan Gencebay'dan

MEYHANECİ (MUSALLA TAŞI)
Bir gün içki dolu vücudum
Musalla taşına konursa
Sen bilirsin meyhaneci onu nasıl sevdiğimi
Namazım kılınır da
Merhumu nasıl bilirsiniz diye sorulursa
Tek suçu aşka inanmaktı
İyi biliriz dersin değil mi?

Dertliyim derdim dünyadan büyük
Meyhane evim sarhoşlar dert arkadaşım
Elimde sigaram dumanı da bir başka yük
Anam da babam da sensin şarap
Meyhaneci bir tek sırdaşım

Geçti artık değil mi bizim bizim
Neşemiz her şeyimiz
Hayat ızdırap felek kahpe kahpe değil mi?
Her yudumda damla damla artan kederimiz
Gün gelir de meyhaneyi mezar yapar değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst