adam mobiletle naler yapmış beee

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bfnBwhKXuxk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bfnBwhKXuxk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Sız bıde arkadası ısıklarda gorun yesıl yandımı lastık yaka yaka kalkıyodur :)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bu ne ya..? bende bir şey var diye sonuna kadar izledim....iyi mi? :farao:

[YT]3UWaYZYPw1k[/YT]

birde buna bakın derim...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
bu ne ya..? bende bir şey var diye sonuna kadar izledim....iyi mi? :farao:

[YT]3UWaYZYPw1k[/YT]

birde buna bakın derim...




bişe var diye koymadımkı zaten,bişey yapmış gibi bid e youtube koymuş allahın adamı,buna rrı verecen abooooooooooooo rr bunu patlatır herhalde
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
çok terbiyeli insanlarımız var, video kalite açısından iyi değil ama videoya yorum yazanlarda çok küfürbazmışlar:farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu mobillet değilki arkadaşım bu yamaha ybr125
çok kötü video değil tam aksine çok güzel şovlar yapmış o arkadaş
walla helal olsun
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
bakın bakın hemen sağında mobiletle lastik yakıyo adam,altıma ---acam:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst