Adam Denge unsuru icin yaratılmıs :)

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
http://www.youtube.com/v/u1FVNPDuCvM

Beceremedik sanırm bir arkadasım yardım edebilirmi acaba sunu gommek icin foruma. Birde nasıl yapıldıgını söylerlerse sonrakilerinde kendimde yapabilirim :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
bu tip gösteriler o kadar ilgini çekiyorki 600r alacak olman beni endişelendiriyor..inşallah motorunuda alınca bunları denemezsin..gözlerinden öperim..hoşca kal
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Yok abim insallah o gaza gelmeyiz. onları yapmak istedigimden degil insanların bu denli nasıl dengeyi koruyabildikleri ve nasıl bu kadar uc noktalarda gezebildikleri beni dusunduruyor. Kısmet işte Rabbimde onlara bu yetenegi vermiş.
ellerinizden öperim abicim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst