Adam 1000RR ' ı yan yatırıyor sonrada ağaçların içine yuvarlıyor

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Ne gösterge kaldı ne de bişey. Değer miydi motoru bu hale getirmeye.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
n7bl15.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
lan o motor o halde bile burda 10 bin en az ederi var. niye atıyosun abi sen oraya..
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
plaka yok farkındaysanız gerçe plaka hiç birinde yokta :D daha önce bunun çalıntı olabileceğini söyleyenler vardı. konusu açılmıştı. bu sebepten sanırım
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Blox starz illegal stunt tayfası. Takip edenler bilir kazadan sonra yürür haldeyse binilir kaçılır, kullanılmaz haldeyse daha sonra alınmak üzere böyle bir kenara atılır ki polis götürmesin. Grup dağıldıktan sonra gelir alırlar, yeni bir stunt makinası doğar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst