- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 165
- Konu Yazar
- #1
Bostancı'daki istanbul toplantısı şerefine sezon açılışını bugün yapmak istemiştim ybr mle.. Yaklaşık 3 aydır evin başköşesinde benimle beraber kışı geçirdi. Bugün 4 kişiyle motoru evden çıkardık. Akü bitik.. Oysa birkaç hafta, haftada bir kez çalıştırıyordum evde ama sonraları çalışmamaya başladı bende bırakmıştım peşini. Aslında hazırlık için birde topic açmıştım" motor nasıl vurdurulur" diye. Neyse apartman görevlimiz arkada ben motorumun üstünde sokaklarda koşturuyoruz..Küçüklüğüm geldi aklıma. Aynısını bisikletle yapardık. Biraz yaşlar ilerlemiş o kadar..
Sonra yoruldu zavallı. Ben yokuş aşağı Şenesenevler'den Bostancı Beer's a kadar giderim dedim ama her gidişin bi dönüşü vardır diyerek yarı yolda vazgeçtim. Nefesim kesildi ve çok yoruldum. Oysa 6 ay o beni taşırken ne güzeldi
Neyse sevgili motorum senin hiç suçun yok bütün suç benim. Böyle olacağı belliydi
Yeryüzünün gri çayırlarında seninle çoook koşturacağız...
(Birazdan Bostancı'ya doğru tabanları yağlayacağım)
Neyse sevgili motorum senin hiç suçun yok bütün suç benim. Böyle olacağı belliydi
(Birazdan Bostancı'ya doğru tabanları yağlayacağım)