- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar kuba xf 139 kullanan varmi??almayi dusunuyorum yardmci olursaniz sevinirim.saglamlgi nasl?yolda brakrmi?uzun yolda şişme bogulma yaparmi?cevaplar icin simdiden tesekkurler...emin olun yorumlariniz onemli
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
Kimse yokmu ya:silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
Kimse yokmu ya:silent:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.