Forumdaki tüm kardeşlerim sağolun varolun.İlgilendiğiniz için sonsuz kere teşekkürler.Zaten bu durumdan serkan beyin haberi yoktu.Serkan beyle bu gün iletişime geçtim.Kendisi ilgilendi.Sorunumu anlatınca hemen çözüme kavuşturdu.Eğer serkan beyle iletişim kurmasaydım zor durumda kalıcaktım.Çünkü ben hep egzozu aldığım yerle iletişim halinde oldum.Onlarda egzozun garanti dışı kaldığını söylediler.Aynı zamanda egzozun sesinden çok memnunum.Güzel tok bir sesi var.Motorumda parlak siyah olduğu için carbon aldım.Yani tiger ses performansı tek silindirli bir motora göre çok güzel bunuda belirtmek isterim.Bu benim tecrübelerime göre kendi düşüncemdir.