Acil lütfen bakın kardeşlerim 900 tl zarardayım.

Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
150 liraya aldığım shark egzozda bile bukadar problem çıkmadı 1 yıl oluyor
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
94
Abi bu aliexpress malı kaynaklardan belli arasan daha kalitelisini çok ucuza ordan alabilirdin tüketici hakem heyeti senin sorununu çözer
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
151
Forumdaki tüm kardeşlerim sağolun varolun.İlgilendiğiniz için sonsuz kere teşekkürler.Zaten bu durumdan serkan beyin haberi yoktu.Serkan beyle bu gün iletişime geçtim.Kendisi ilgilendi.Sorunumu anlatınca hemen çözüme kavuşturdu.Eğer serkan beyle iletişim kurmasaydım zor durumda kalıcaktım.Çünkü ben hep egzozu aldığım yerle iletişim halinde oldum.Onlarda egzozun garanti dışı kaldığını söylediler.Aynı zamanda egzozun sesinden çok memnunum.Güzel tok bir sesi var.Motorumda parlak siyah olduğu için carbon aldım.Yani tiger ses performansı tek silindirli bir motora göre çok güzel bunuda belirtmek isterim.Bu benim tecrübelerime göre kendi düşüncemdir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst