Acil Kargo önerisi ?

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Merhbalar, 2-3 gündür konuştuğum ilan sahibiyle sonunda 750 TL ye anlaştık. sahibinden.com'da dükkan üyeliği yok, kişisel düz üyelikle açılmış istanbul gönderimli bir egzoz alacağımda güvenilir midir değil midir bilmiyorum. GET diyecek arkadaşlar için %10 komisyondan 75 TL ek masraf çıkıyor bu zorlayıcı bir ücret olacak.

Aklıma gelen kapıda ödeme metodlarına baktım, PTT kargo da ptt hesabı olması zorunluymuş.

Önereceğiniz kargo şirketi var mı acaba? Hem gönderim hemde alım konusunda zorluk çıkartmayacak ücretide güzel ve en önemlisi kapıda ödeme kolaylığını basit şekilde sağlayacak bi şirket.

Gidip fatura bedeli kadar teminat falan istemeyecek.

Daha önce alışveriş yapmış olan arkadaşlardan yorum bekliyorum

teşekkürler.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
PTT de hesap olması zorunlu değil. Posta çeki hesabı varsa anında hesaba geçer. Yoksa isme havale olarak ertesi gün alır parasını. %4 komisyonu var.

Getiren postacı büyük ihtimalle tahsilatı yapmadan imzanı atmadan açtırmayacak koliyi.
Her nekadar aksi yazsada pttnin sitesinde açtırmıyolar yani içini açıp bakayım salatalıkmı var boşmu diyemiyosun . Beni bağlamaz diyolar. Sanıldığı kadar güvenli değil yani.

Diğer kargolarda da şirket falan olması lazım anlaşmalı. Normal şahıslar kapıda ödemeli gönderemiyordu ( durum değiştimi haberim yok en son böyleydi. ) Eğer ufakta olsa güven problemi varsa get ile yapın alışverişi .Yada gidip elden alın mümkünse
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Güven problemi illaki var zira adamı tanımam etmem, dükkan sahibi değil birşey değil kişisel kullanıcı kendisi. Ne yapacağız bilmiyorum en olmadı GET gibi gözüküyor. Elden almam imkansız ben Antalyadayım satıcı İstanbulda.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Sürat kargoda çalışıyorum. Kapıda ödemede hiç bi riskin olmaz. Ürün gelmezse veya beklediğin gibi çıkmazsa iade edersin bi kuruşta para ödemezsin. Göndericiye söyle kargoyu almadan kontrol edebilir diye bildirsin yoksa parayı ödemeden bakamazsın. Parayı verdikten sonra da iş kargo şirketinden çıkar. Ürün elinde patlar. O yüzden bunu bildirsin mutlaka. Antalya istanbul arası 2. Gün elinde olur. Kapıda ödemede de sıkıntı yaşamazsın. Ama gel gelelim sağlam paketlesin. Aktarma merkezlerinde pek dikkat edilmiyor...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bende şunu merak ettim kapıda ödeme gelse bile egzoz u motora takamdan kontrol şansı yok galiba

birde motor ve egsoz markası verirsen başka önerisi olacak arkadaş çıkar belki
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
53
Sanalpazar üzerinden ol sadece yüzde 5 komisyon güvenilir alışveriş.

Sanalpazar bu denli yüksek bir satış için satıcıdan fatura bekliyor. Arkadaşın söylediğine göre de satan kişi fatura kesebilecek yetiye sahip değil. Alıcının parası bir kaç günlüğüne Sanalpazar'da misafir olur sadece.
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Sürat kargoda çalışıyorum. Kapıda ödemede hiç bi riskin olmaz. Ürün gelmezse veya beklediğin gibi çıkmazsa iade edersin bi kuruşta para ödemezsin. Göndericiye söyle kargoyu almadan kontrol edebilir diye bildirsin yoksa parayı ödemeden bakamazsın. Parayı verdikten sonra da iş kargo şirketinden çıkar. Ürün elinde patlar. O yüzden bunu bildirsin mutlaka. Antalya istanbul arası 2. Gün elinde olur. Kapıda ödemede de sıkıntı yaşamazsın. Ama gel gelelim sağlam paketlesin. Aktarma merkezlerinde pek dikkat edilmiyor...

Hocam kişisel kullanıcılar kapıda ödemeli kargo gönderebiliyor mu ? Ayrıca ücretlendirmesi nedir bu olayın acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

bende şunu merak ettim kapıda ödeme gelse bile egzoz u motora takamdan kontrol şansı yok galiba

birde motor ve egsoz markası verirsen başka önerisi olacak arkadaş çıkar belki

Runner ST 200 için Leovince 4 Road.

Takmadan kontrol edilebiliyor, içindeki elyafın durumu önemli zaten. Kasada hata yokmuş dediği kadarıyla satıcının.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Hocam kişisel kullanıcılar kapıda ödemeli kargo gönderebiliyor mu ? Ayrıca ücretlendirmesi nedir bu olayın acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Runner ST 200 için Leovince 4 Road.

Takmadan kontrol edilebiliyor, içindeki elyafın durumu önemli zaten. Kasada hata yokmuş dediği kadarıyla satıcının.

kisisel olarakta gonderilebilir. o ucret seni baglamaz 4-5 tl gibi bi ucreti var. adam sana 750 tl kapida odemeli gonderir. 750 tl verir alirsin. adam o parayi kargo sirketinden tahsil ederken 745 tl falan alir. sen yine 750 tl odersin. senlik bi durum olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Hocam kişisel kullanıcılar kapıda ödemeli kargo gönderebiliyor mu ? Ayrıca ücretlendirmesi nedir bu olayın acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Runner ST 200 için Leovince 4 Road.

Takmadan kontrol edilebiliyor, içindeki elyafın durumu önemli zaten. Kasada hata yokmuş dediği kadarıyla satıcının.

kisisel olarakta gonderilebilir. o ucret seni baglamaz 4-5 tl gibi bi ucreti var. adam sana 750 tl kapida odemeli gonderir. 750 tl verir alirsin. adam o parayi kargo sirketinden tahsil ederken 745 tl falan alir. sen yine 750 tl odersin. senlik bi durum olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Sabah her şirketi arayıp bi bilgi alayım bakalım. Netteki bilgilerden geneli atıyorum 10 tl gönderim ücreti varsa, kapıda ödeme olduğu için % üzerinden komisyon alıyorlar şeklinde.
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Sağdan soldan kişisel kullanıcıdan parça vs alacak arkadaşlar için bilgi vereyim,

Aras kargo, ups , sürat kargo , mng kargo , metro kargo vs her kargo şirketi kesinlikle kişisel kullanıcılar tarafından kargolanan paketlerde kapıda ödeme yöntemi yapmıyor.

Daha öncesinde genel merkezleri ile anlaşma yapıp bi kağıt imzalamanız gerekiyor, ticari ünvan gerekli yani.

PTT Kargo kişisel kullanıcıları gönderiyor, %7 komisyon + ürünün faturası şart.

Bilginize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst