ACİL! 2019 Honda PCX Külbütör Kapağından Yağ Kaçırıyor (Resimli)

Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
18
Motor arkadaşın, resimler kendi çekimimdir 2019 Model 3500 km deki Honda PCX 2019 Yeni kasa külbütör kapağından yağ kaçırıyor. Fabrikadan kullanıcı hatası denilerek red cevabı geldi. Çok anlamam bu işlerden ama dijital tork anahtarım var. Conta setini alıp kendimiz yapabilirmiyiz? Yoksa iş bilen bir usta mı bulmaya çalışayım?

agJp94.jpg

YV2p12.jpg

8X05Gn.jpg

DGVmLo.jpg
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Mazotla bir guzel yika ve tekrar gözlemle.bu sekilde net birşey anlasilmaz.

Yağ sizintisi tam nerede,

Gerekirse,kapat civatalarini torkla
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
18
Mazotla bir guzel yika ve tekrar gözlemle.bu sekilde net birşey anlasilmaz.

Yağ sizintisi tam nerede,

Gerekirse,kapat civatalarini torkla

Motor sıcakken yağ geliyor, soğukken kesiliyor. El girmiyor çok dar bir alan ama zar zor temizledikten ve 10-15 km bindikten sonra yağ üst kapak contasından geliyor gibi gözüküyor. Ama yere akmıyor. Biz kendimiz yapabilirmiyiz?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Yetkili servis bakımlı motorun garantisi reddedilmemesi lazım farklı servise başvurdunuz mu? Gerekli alet edevat varsa internetten service manuel edinip kendiniz yapabilirsiniz.
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
18
Yetkili servis bakımlı motorun garantisi reddedilmemesi lazım farklı servise başvurdunuz mu? Gerekli alet edevat varsa internetten service manuel edinip kendiniz yapabilirsiniz.

Garantisi var. İlk önce yeni motor olduğundan bloğa gres sürülmüştür dediler, ısrar edince fabrikaya yazmamız lazım dediler. Hondada işlemler servisle alakalı değil çünkü fabrikaya yazı yazılıyor. Yani servisin insiyatifinde değil. Şuan red cevabı geldi, ücretli olarak yapmayı teklif ediyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
2019 model motorun subap kapak contası kaçırıyorsa garanti kapsamındadır yahu , yeni modellerde de lastik oring conta var , 7-8 yaşında olsa bir kaç defa sökülüp takılmıştır yırtılmış olabilir usta fark etmez takarken vs.. pcx i bilmiyorum bazı motorlarda o kapağın üzerine yağ buharı emiş hortumuda takılıyor , yerinden çıkmış ise yağ gelir..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bal gibi kullanıcı hatası işte..
Motor 80 km ile giderken tapa gaz yapıp aynı anda frenlere asılıp tekere kalmaya çalışırken üst kapağa tornavida sokarak fıtıfıtı ses yaptırmaya çalıştığınızı,her akşam motoru indirip külbütör kapağını söküp içine kedi köpek maması koyduğunuzu,benzin yerine kola ile motoru kullandığınızı İNKAR mı edeceksiniz?
Hadi itiraf edin motora hondaya mok atmayın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bal gibi kullanıcı hatası işte..
Motor 80 km ile giderken tapa gaz yapıp aynı anda frenlere asılıp tekere kalmaya çalışırken üst kapağa tornavida sokarak fıtıfıtı ses yaptırmaya çalıştığınızı,her akşam motoru indirip külbütör kapağını söküp içine kedi köpek maması koyduğunuzu,benzin yerine kola ile motoru kullandığınızı İNKAR mı edeceksiniz?
Hadi itiraf edin motora hondaya mok atmayın...


Sametcim senin aklın alıyor mu garantisi devam eden Honda motoru yağ kaciracak ve Honda bunu kabul etmeyecek..

Bu arkadaşin ne yapmak istediğini ben bilmiyorum..açtığı başlıklara bakarsan ne demek istediğimi anlarsin..

Resmen komedi :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
İlk aklıma gelenleri yazdım. Devamını yazsam komedi dükkanına malzeme oluruz. O yüzden gerisini getirmiyorum zaten. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst