Açık otoparkta motosiklet tutulur mu?

Katılım
9 Ocak 2019
Mesajlar
8
Selamlar arkadaşlar. Yakın zamanda motosiklet alacağım. Duke 250 olacak büyük ihtimal. Evimin kapalı garajı yok arkasında açık otoparkı var apartmanın, kapısı var ama bina girişindende ulaşılabilir. Yani yürüyerek girilebiliyor. Abus kilitle birlikte korunur mu bu motosiklet. Kafamı çok kurcalıyor bu konu. Lokasyon kadıköy bu arada.

Edit: ya trafikte çok motosiklet var ama herkesin mi garajı var ? Kurye motoru dışında dışarıda bir tane motosiklet görmüyorum.
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Selamlar arkadaşlar. Yakın zamanda motosiklet alacağım. Duke 250 olacak büyük ihtimal. Evimin kapalı garajı yok arkasında açık otoparkı var apartmanın, kapısı var ama bina girişindende ulaşılabilir. Yani yürüyerek girilebiliyor. Abus kilitle birlikte korunur mu bu motosiklet. Kafamı çok kurcalıyor bu konu. Lokasyon kadıköy bu arada.

Edit: ya trafikte çok motosiklet var ama herkesin mi garajı var ? Kurye motoru dışında dışarıda bir tane motosiklet görmüyorum.

Ayni motordan bende var, ebde ve evimin etrafinda kapali otoprk yok diye 500 mt ilerde tanidik bi kapali otoparka birakiyorum, hergun yuruyup aliyorum. Ben birakmazdim acikta, dikkat ceken bi motora sahip olcaksin onu ne yapar ne eder kurcalarlar bence. Eger birakacaksanda 2 tane kalin abus zincir al birini arka teker, sase bagla digerini on teker agac veya sokulemeyecek direk vs. Ne kadar cok onlem alirsan o kdr guvenli olur. Branda kullanarak hem gunesin etkisini azaltir hemde gizleyebilirsin
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
eskiden memleketteyken (tokat/zile) acikta tutardim . Ama 2011 den beri istanbulda motor sahibiyim. Kapali bir yere sokmak şart bence. Hele ki kadikoyde. Hava koşullarinin yipratmasi bir yanda duyarsiz insanlar bir yanda çoluk çocuk biryanda hirsizlar biryanda perişan olur motor. Moto kabin filan koyulmazmi acik otoparka?
 
Katılım
9 Ocak 2019
Mesajlar
8
Motokabin düşünmedim açıkçası fiyatı falan bilmiyorum.

Abus disk kilit ve abus granit zincir ve branda alacaktım.

Kapalı otoparkım yok tanıdık. Haydarpaşa isparka bıraksam yakın değil 4 5 km yol gitmem lazım çok saçma. Yani işyerinde otopark var şimdilik oraya koyacağım ama illaki evin açık otoparkında da kalması gerekecek yazın her gün hatta. Kafam cidden karışık.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Sağlam iki zincir ve kilit, günlük kullanılmayacağı zamanlar için branda (ev otoparkı ise motorun duracağı yere brandayı koymak için bir kutu sandık falan ayarlanabilir...), teknotakip vb alarm takip sistemi ve kasko...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Açık otoparkın direk yoldan geçerken görülen bir kısmı var mı? yani ön kapıdan giriş olacak zaten açık otopark ama meydanda mı direk o alan?

2 zincir , 1 disk kilidi , 1 branda yeter.

Kasko da paran varsa yaptırırsın. bu kadar takmayı kafayı :)
 
Katılım
9 Ocak 2019
Mesajlar
8
Açık otoparkın direk yoldan geçerken görülen bir kısmı var mı? yani ön kapıdan giriş olacak zaten açık otopark ama meydanda mı direk o alan?

2 zincir , 1 disk kilidi , 1 branda yeter.

Kasko da paran varsa yaptırırsın. bu kadar takmayı kafayı :)

Aslında şöyle en ön tarafa koyarsam yoldan otopark gözüküyor ama arabaların arkasına koyarsam gözükmüyor. durum böyle. :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Anladım; bulundugun yere de bağlı tabi.

Ben kendi evimin oldugu yere kilitli dahi koyamam mesela, o nedenle açık otopark var aylık para ile oraya bırakıyorum.

ama kız arkadaşımın evinin olduğu sokakta 3-4 tane motosiklet cogu zaman zincirsiz bırakılıyor, mahalle öyle sakin.

Ekonomik olarak uygun ise + kasko da işinizi görecektir en azından iciniz bir tık rahat edecektir ama kasko da olsa çalındığında insanın içi yanar. duygusal bir bağ kuruyorsun sonucta.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
açık otoparkta motosiklet "unutulur mu" diye okudum valla dedim motoru kim unutmuş öyle diye.

tutulur tabi niye tutulmasın. elleşince sesli çalan alarmdan tak bide takip sistmi. kafan raat etsin
 
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
104
Ben kapalıda bile uyuzum arada kontrol ediyorum malum zaman kötü dikkatli ve tedbirli olmakta fayda var .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst