Acı Kayıp

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakınlarına Allah sabır versin
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
143
Allah rahmet eylesin gerçekten çok üzüldüm mekanı cennet olsun ailesine Allah sabır versin:salut:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
derin bir sessizlik.. daha ne kadrada gençmiş.. 18 yaşında yaşanacak onca şey varken..:salut: başımız sağolsun
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
16
allah ailesine ve yakınlarına sabır versin..herkesin başı sağolsun..allah rahmet eylesin..nur içinde yatsın..inşallah bu artık son olur,bundan sonra kimse üzülmez
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
çok üzgünüm.basınız sagolsun.allah rahmet eylesin
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bunları çok kızgınım çok.
Allah rahmet eylesin.Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.:salut:
Aynı şey benimde başıma gelmişti ama ben atlamıştım,ataevler caddesiydi.:pale:
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
7
allah rahmet eylesin kardeşimize arkadaşlar lütfen şehir içi caddelerde hız yapmayın yazık olmuş gencecik hayatının baharındaki arkadaşımıza allah ana babasına sabırlar versin çok zor durum.....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ALLAH rahmet eylesin.. arkadaşlar oto sürücülerinden dikkat beklemeden kendi önlemlerimizi tam alalım
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
kayan bir yıldız ..yüreklere düşen bir ateş daha ..Allah arkadaşımıza rahmet ..geride kalan anne babaya sabır versin ...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
kız kardeşi habere iki düzeltme yapmış:

1. motosiklet ehliyetini 3 ay önce değil 1 sene önce almış
2. polis hatanın araba sürücüsünde olduğunu tespit etmiş.

Allah rahmet eylesin
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
yaaaaaa 50 kere...1000 kere diyorum.....lutfennn tecrube edinmeden su raicing motorlara bin me yinnnnnnn...ben 10 yildir motorsiklete biniyorum ben bile korkuyorum bu tip motorlara binmeye.. yaaaa....offffff yaaaaa offffff.ALLAH rahmet etsin...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delilik bu ülkede motosiklet kullanmak ama kapıldık bi kere ..
çok yazık çok gencecik , Allah rahmet eylesin
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
olum allahin emri demisler ama bu sekil bu olum cok kotu.
allah rahmet eylesin ...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşlar lütfen daha dikkatli olalım, kendimize hakim olalım, çünkü 4 teker sürücüleri bizi görmemekte ısrar ediyor !!! :pale:

Mekanı cennet olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst