Acı Kayıp

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
6
http://www2.olay.com.tr/blocks/haberoku.php?id=12899



Ben lise 1 ' e başlamıştım . "ORHAN KARA" ortasondaydı . Yeni tanışmıştık kafalarımız uyuşuyodu oda bnm gibi çılgındı . İçki muhabbeti de yapardık onla felsefede tartışırdık düşüncelerine saygı duyardım beni okurdu sanki . Yıllar geçti dostluğumuz pekişti . Belkide 1 hayata sığmıcak kadar çok anı, artık ben onun ailesinden biriydim oda benim . Derken bi gün ben motor aldım dedi . 250 cc lik ZZR , ben bayılmıştım bitmiştim beni de bu sevdaya sardırdı . Günün birinde kaza yaptı ama atlatmıştı çok sevindim geçtiğine başından , ama o sevdadan vazgeçmedi , ve 2. motoru olan CBR 600 RR ı aldı , kırmızı renkli alev alev bi makinaydı , çok beğendim , gidip babama benimde öyle bi makina istediğimi söyledim , almadı bende bi şekilde para bulmaya çalıştım ama henüz toparlıyamadım yeterli parayı .. Ben üniversiteyi kazandım İstanbul'a geldim . Oda Bursa ' da Uludağ Üniversitesine Dewam etti . Derken martın 12 sinde babam telefon açtı . dediki orhan kaza geçirmiş , bende artık alıştığım için belkide bişey war mı diye sordum . Babam da bu sefer ağır oldu dedi hastanede kurtulması şans olur dedi . Ben daha ne olup bittiğinin farkına varamadım . Beni yavaştan bi alev sardı , orhanımı aradım babası açtı . direk orhan dedim hafif te yüksek sesle o telaşeyle , babas sen yakın arkadaşısın dedi ewet abi dedim . KAYBETTİK yavrum dedi . O an ortalık sanki zaman ağırlaştı . Beynimden kurşunlar delip geçmeye başladı . Ben hala anlıyamadım neyin ne olduğunu , ilk otobüsle bursaya gittim ewe bile uğramadan direk Arkadaşımın evine koştum . İşte o an inanmaya başladm , gittim babasının elini öptüm . babası okul nasıl diye sordu , ii dedim, kendi odasına gittim annesi yerde oturuyodu , gözleri kapalıydı . elini öptüm beni görünce , çok erken aldı ALLLAH onu yanına dedi . ağlamaya başladım . Sarıldım annesine çok ağladım . Annesi de öyle . Ama ben hala inanmıyodum . O 10 larca kişi birleşip bana şaka yapıyo olaiblirdi ewet böyle bi ihtimal olabilirdi . O gece gözüme uyku girmedi . Kaza yerine gittim , kör kütük sarhoştum , yerd kanı vardı , kanına dokundum o manzarayı gördükçe içtim , o gece gözüme uyku girmedi , ertesi gün geldi , hala şaka ihtimali vardı , cenazesi geldi , omuzlarımızdaydı camiye gittik , ağladım , ordn mezarlığa gittik . Hala şaka ihtimali vardı , taki tavutun kapağını açılana kadar , toprağa verdik kardeşimi , ellerimle toprak attım ... Artık gerçek olduğunu kabullendim . En kısa zamanda bende alıyorum Motoru belki ikimiz çıkamıcaz artık ama ben yekten dewam edicem bu sevdaya sonunda ölüm var dediler , DEĞER anasını satayım , en kısa zamanda bu bıraktığın yerden dewam edicem , Ölümü göze aldım kardeşim en kısa zamanda Yanındayım . Allah Rahmet Eylesin ..... Orhan Kara ' ya Sevgi ve Saygılarım la ...
"Ü.Cem Tüzüner"
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
mekanı cennet olsun ailesine 'sevdiklerine sabır diliyorum.

FARKEDİN ARTIK FARKEDİN''

biz kardeşiz motorcuyuz
gönüllerde hep yolcuyuz
yollar uzak olmaz bize
gidiyoruz hep sevgiyle

biz kardeşiz motorcuyuz
bu sevdaya hep tutkunuz
yollar uzak olmaz bize
özgürlüktür bu yolumuz

biz kardeşiz motorcuyuz
hep bir yürek bir oluruz
yollar uzak olmaz bize
biri düşse kahroluruz

kimse bize serseri demesin
yollarımızdan eylemesin
bizlerde canız yanarız
kaybettiklerimize ağlarız

ne yürekler koptu bizden ne yiğitler göçtü erken
analar yolları gözlerken dönülmedi esen yelden

farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin.......
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
gece gece agir oldu be..
ama tabii ki her canli ölümü tadacaktır..


bu yaziyi okumadan hemen once de dabbe filmini izledim.. tavsiye ederim..





Shakulin
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İnsan başlarda kabullenmek istemiyor bu acı gerçeği ewet.. ama ölümün yüzü soğuk..

18 yaşında gencecik bir arkadaşımız, daha önünde koca bir ömür varken, erkenden kavuşmuş Hak'ın rahmetine.. İnanın gözyaşlarımı tutamadım okurken, hiçbir insan evladının da tutabileceğini sanmıyorum. Bir an kendimi koydum onun yerine, aşağıdaki yorumlarda kendi kızkardeşimin yazdığını düşündüm..
Aslında her an karşı karşıya olduğumuz ama hiçbir zaman aklımıza gelmeyen, Azrail' in bizi ne zaman ziyaret edeceği gerçeğinin soğukluğunu hissettim..

Allah'tan rahmet, sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum, huzur içinde yatsın. Biz de gaza dokunurken 2 defa düşünelim bence, kendimizi ve üzeceklerimizi..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bu sevdayı da herşeyde olduu gibi sınırlar çizerek yaşamalı.allahtan rahmet diliyoruz.kaldırılması zor acılala başbaşa kalmamak dileleriyle
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tanrı mekanını cennet eylesin, geride kalanlara sabır versin....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www2.olay.com.tr/blocks/haberoku.php?id=12899



Ben lise 1 ' e başlamıştım . "ORHAN KARA" ortasondaydı . Yeni tanışmıştık kafalarımız uyuşuyodu oda bnm gibi çılgındı . İçki muhabbeti de yapardık onla felsefede tartışırdık düşüncelerine saygı duyardım beni okurdu sanki . Yıllar geçti dostluğumuz pekişti . Belkide 1 hayata sığmıcak kadar çok anı, artık ben onun ailesinden biriydim oda benim . Derken bi gün ben motor aldım dedi . 250 cc lik ZZR , ben bayılmıştım bitmiştim beni de bu sevdaya sardırdı . Günün birinde kaza yaptı ama atlatmıştı çok sevindim geçtiğine başından , ama o sevdadan vazgeçmedi , ve 2. motoru olan CBR 600 RR ı aldı , kırmızı renkli alev alev bi makinaydı , çok beğendim , gidip babama benimde öyle bi makina istediğimi söyledim , almadı bende bi şekilde para bulmaya çalıştım ama henüz toparlıyamadım yeterli parayı .. Ben üniversiteyi kazandım İstanbul'a geldim . Oda Bursa ' da Uludağ Üniversitesine Dewam etti . Derken martın 12 sinde babam telefon açtı . dediki orhan kaza geçirmiş , bende artık alıştığım için belkide bişey war mı diye sordum . Babam da bu sefer ağır oldu dedi hastanede kurtulması şans olur dedi . Ben daha ne olup bittiğinin farkına varamadım . Beni yavaştan bi alev sardı , orhanımı aradım babası açtı . direk orhan dedim hafif te yüksek sesle o telaşeyle , babas sen yakın arkadaşısın dedi ewet abi dedim . KAYBETTİK yavrum dedi . O an ortalık sanki zaman ağırlaştı . Beynimden kurşunlar delip geçmeye başladı . Ben hala anlıyamadım neyin ne olduğunu , ilk otobüsle bursaya gittim ewe bile uğramadan direk Arkadaşımın evine koştum . İşte o an inanmaya başladm , gittim babasının elini öptüm . babası okul nasıl diye sordu , ii dedim, kendi odasına gittim annesi yerde oturuyodu , gözleri kapalıydı . elini öptüm beni görünce , çok erken aldı ALLLAH onu yanına dedi . ağlamaya başladım . Sarıldım annesine çok ağladım . Annesi de öyle . Ama ben hala inanmıyodum . O 10 larca kişi birleşip bana şaka yapıyo olaiblirdi ewet böyle bi ihtimal olabilirdi . O gece gözüme uyku girmedi . Kaza yerine gittim , kör kütük sarhoştum , yerd kanı vardı , kanına dokundum o manzarayı gördükçe içtim , o gece gözüme uyku girmedi , ertesi gün geldi , hala şaka ihtimali vardı , cenazesi geldi , omuzlarımızdaydı camiye gittik , ağladım , ordn mezarlığa gittik . Hala şaka ihtimali vardı , taki tavutun kapağını açılana kadar , toprağa verdik kardeşimi , ellerimle toprak attım ... Artık gerçek olduğunu kabullendim . En kısa zamanda bende alıyorum Motoru belki ikimiz çıkamıcaz artık ama ben yekten dewam edicem bu sevdaya sonunda ölüm var dediler , DEĞER anasını satayım , en kısa zamanda bu bıraktığın yerden dewam edicem , Ölümü göze aldım kardeşim en kısa zamanda Yanındayım . Allah Rahmet Eylesin ..... Orhan Kara ' ya Sevgi ve Saygılarım la ...
"Ü.Cem Tüzüner"

o an dedin ya kendi yerime koydum seni,
Allah Kimseye Böyle Acı Yaşatmasın
Toprağı Bol olsun Allah Kendisine Rahmet Sevdiklerine Sabır versin.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Allah geride kalanlarına sabır versin
artık bu son olsun diyoruz hep ama artarak dewam ediyor bu haberler
lütfen dikkatli kullanın şu motorları artık yaa lütfennn
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hani bazı maddeler vardır uygun dozda kullanıldıgında hayat kurtarır fakat yüksek dozda alındıgında bir zehir etkisi göstererek öldürür. motosiklet tutkusuda öyle . sınırlanırı bilmemiz gerekir. motosiklet kullanmanın bize vermiş oldugu sorumlulukları yerine getirmemiz gerekir bu durumlarda hayatan bir beklentisi kalmamış bir insanı bile hayata baglayan bi araçtır.

başımız sagolsun.

olay ile ilgili haber

Motosiklet Faciası
"İki ay önce ehliyet alan motosiklet tutkunu genç, aşırı hızın kurbanı oldu. Talihsiz genci, başındaki kassk bile ölümden kurtarmaya yetmedi."

Korkunç kaza, dün saat 15.00 sıralarında Beşevler Mahallesi Bilginler Caddesi üzerinde yaşandı. Motosiklet tutkunu 18 yaşındaki Orhan Kara, iki ay önce ehliyet aldı. Dün gezmeye çıktığında Bilginler Caddesi`nin Beyazıt Caddesi`yle kesiştiği noktaya gelince bir aracı hareket halinde gördü. Kara, bu sırada ani fren yaptı. Direksiyon hakimiyetini kaybedince de kontrolden çıkan motosiklet savruldu.

Aşırı sürat yaptığı öne sürülen Kara, daha sonra motosikletten düştü. Talihsiz genç, Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezi`nde çalışan doktor Yavuz Coşan`ın kullandığı araca başını çarptı. Motosiklet de yaklaşık 200 metre kadar sürüklendi.
Kask takmasına rağmen başı yere ve araca çarpan Kara, doktor Yavuz Coşan`ın yaptığı ilk müdahaleye rağmen kurtarılamayıp olay yerinde yaşamını yitirdi.




YORUMLAR

UTKU
- Olay esnasında oradaydım. Kesinlikle arabanın hatası sonucu kaza meydana geldi. Evet hızlı gidiyordu belki ama şuda bir gerçek.. Türkiyede motorsikletleri aynalar ve gözler görmüyor!! Ailesine baş sağlığı diliyorum...


ÜMİT HAZIRCI
- En sevdiğim öğrencilerimden birini bu kadar genç yaşta kaybetmek çok üzücü. Kendi ilgisi dahilinde çok çalışkan, saygılı, üretken, sosyal, arkadaşlarıyla iyi geçinen ve bilgisayar konusunda uzman bir öğrencimizi ne yazik ki bu kadar erken ebediyete uğurladık. Annesine ve Erhan Bey'e baş sağlığı diliyorum.


İDİLHAN ÖZKURT
- Sevgili öğrencim.Genç yaşta yakışıyor mu bu ölüm.Çok üzgünüm çok.Anneler Babalar bu deli yaşta vermeyin çocuğunuzun altına bu araçları ne olur.Dün akşamdan beri sınıftaki yüzün gitmiyor gözlerimin önünden.Mekanın cennet olsun.Ailesine sabır diliyorum.Babaları anneleri uyarıyorum birkez daha ne olur...


r d
- genç yaşta ölüm yakışmadı bu yavrumuza kendisine rahmet ailesine sabırla dilerim ölüm çok kötü hele bu yaşta burda ÖĞRETMENLİK BİR ANA BİR BABA (ÜMİT HAZIRCI İDİLHAN ÖZKURT ) SİZLERİNDE BAŞINIZ SAĞOLSUN SEVGİLİ ÖĞRETMENLERİN ,SİZLER AYDINLIK MEŞALEMİZSİNİZ

zeki duman
- Sevgili kardeşimin mekanı cennet olsun...Motorsiklet kullanan insanlara bu kadar ön yargıyla yaklaşmıyalım lütfen.. İstatislikler şöyle der Şehiriçinde yapılan motorsiklet kazaların ın %85 nden otomobil sürücüleri sorumludurlar çünkü oto sürücüleri motorsikleti araç olarak algılamazlar.Motorsklet kullanan arkadaşlar bu yüzden ne olur daha fazla dikkat fuel ekipman ve korumalı..Otomobil sürüceleri sizlerde sizden küçük olan motorsikletlere lütfen saygı gösterin onlar 2 tekerli ve daha riskliler
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aman tanrım sanırım o yerde ki kask benim kaskım ! :cyclopsan

Allah rahmet eylesin :salut: :salut:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
allah rahmet eylesin... Nur içinde yatsın...:pale: biraz daha dikkat nolur.bu haberleri görünce cok kötü oluyorum.. :pale:
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
allah rahmet eylesin, ailesine ve yakınlarına sabır geride kalan motorculara sağduyu versin.. dünyayı değiştiremeyeceğimize göre ona uyum sağlamak zorundayız yoksa yokolur gideriz erkenden :pale:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
allah böyle gençlerin kaybında ailesine bin kat daha fazla sabır versin.tüm anne babaların en büyük korkusu evladını kendisinden önce toprağa vermektir. ama malesef ki ne kadar "farkedin" desek de kazaların çoğu aslında bizim yüzümüzden oluyor arkadaşlar.trafikte az görüldüğümüzü bile bile aralara giren,farını açmayan,süratli giden bizleriz.nedense trafikte 2. sınıf görüldüğümüzü bilmemize rağmen bunu kabul etmemecesine kullanıyoruz.bii bunu arabalara kafa tutarak değiştiremeyiz,bu ancak gençlikten kafalara sokulan eğitimle olur.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
39
çok acı bir olay allah rahmet etsin yakınlarına sabır versin. konuyu okuyunca hemen aklıma DD nin bir yazısı geldi bir kısmını yazmak istiyorum buraya;


Fariniz acik (hatta gunduz uzunlari yakin), canli renklerde bir kiyafet, kask, motor, sinyaller, stop lambasina ilave LED lambalar, ilave sis farlari vb. daha guclu bir korna sizi oldugunuzdan daha gorunur yapacaktir ama...


*************************AMA****************************



Bilin ki hala gorunmuyorsunuz...sakin gorundugunuzu dusunerek/varsayarak motor kullanmayin trafikte...gorunmek icin elinizde geleni yapin ama surereken

"GORUNMEZ OLDUGUNUZU VARSAYIN"

Bu kafeslerinin icinde oturan ölümlü suruculer, gozunuzun icine bakar,

YINE DE SIZI GORMEZLER.


Motor surerken diger araclarin kor noktalarinda kalmayin, dikiz ve/veya yan aynalarda suratlarini gorun.

Yayalar sizin zararsiz bir hayali goruntu oldugunuz kanaatindedir. Sakin ola ki bir yada birkac yayanin sizi gorup te yola cikmaktan vazgececegini sanmayin.


Dikkat

Civardaki araclara takilip cok uzun sure ayni hizda beraber gitmeyin,

Ne yaparsaniz yapin..

Gece yada gunduz...

GORUNMUYORSUNUUUUUZ...



kısa bir alıntı ama doğru.. F-A-R-K-E-D-İ-L-İ-N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin.Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.
Acını paylaşıyorum ama Hayat boyunca yaşayacaklarının başlangıcında ç.ılgınca bir karar vermeni istemem.Motosiklet al tabiki ama "ecel benide alsın,nasıl olsa kardeşimide kaybettim" düşüncesiyle değil.Sen ailene,sevenlerine ve ülkene lazımsın.Dirayetli olmanı temenni ediyorum.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Allah rahmet eylesin.Yakınlarına sabırlar dilerim.
Arkadaşlar kaskımızı masaya koyup iyi düşünmeliyiz bu ve benzeri konuları...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Allah rahmet eylesin toprağı bol olsun. Dostunu kaybetmek nedemektir çok iyi bilirim::uzgunum:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst