- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar 200NS (absli) motosikletim var. Bundan önce 3000 km de 200RS kullandım ve onunla kaza geçirdikten sonra NS almayı daha hayırlı görerek devam ediyorum. Ankarada trafikte sürekli tedirginlik hissediyorum. Bazen paranoyak gibi arka aynayı kontrol edip yola odaklanamıyorum vs. . Güvenli sürüş dökümanlarını sürekli araştırıyorum okuyorum ve trafikte de her köşeden tehlike çıkacak varsayarak dikkatli sürmeye çalışıyorum. Şu an bazı sebeplerden eğitim almam sözkonusu değil. Boş arazide antreman , kitap ya da buradan öğrenebileceğim tavsiyelerinizi bekliyorum. Haftasonu viraj yapmaya gittim kendimi geliştirmek için de bazı virajlarda uçuruma doğru fren yaparken buldum kendimi. AEA vs. güvenli sürüşle ilgili videoları izledim genelde. Tavsiyelerinizi bekliyorum tekrardan. Eğitim alma işine şuan maddiyat ve zaman yüzünden uygun değilim. Korkum ve gerginliğim özellikle şehiriçi trafiğinde oluyor.
Asıl korkum da bi süre sonra bu trafikteki gerginlik ve korkumun gitmesi ve kaza yapmam. Ne kadar rahatsız etsede korkmak genelde yaşatıyor.Genel olarak bunları herkesin yaşadığını varsayarak fikir almak istedim . Şimdiden teşekkürler ve kazasız sürüşler.
Asıl korkum da bi süre sonra bu trafikteki gerginlik ve korkumun gitmesi ve kaza yapmam. Ne kadar rahatsız etsede korkmak genelde yaşatıyor.Genel olarak bunları herkesin yaşadığını varsayarak fikir almak istedim . Şimdiden teşekkürler ve kazasız sürüşler.
Son düzenleme: