ABUS 8770 + 12 KS olmuş mu?

Katılım
24 Ağu 2022
Mesajlar
21
Arkadaşlar ülkemizde bir çok motor hırsızlığı haberi okudum. Bende bi kaç önlem aldım. Duyduğuma göre piyasadaki en iyi kilitlerdenmiş.ilk önce çok zorlandım gittim disk koruma plastiğini çıkardım öyle takabildim . Sizce nasıl olmuş? Başka hangi önlemler almalıyım? Abus güvenliğine 20 üstünden 18 vermiş. Sizin aklınıza gelen bir şey var mı?



 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
2. fotoğraftaki bağlama yöntemine bayıldım önde çift tekerin tek güzel yanı olabilir

bu kilit güzel hoşta sen gelde bunu ordan oraya taşı eşek ölüsü valla
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
ilave bir disk kilidi daha tak bence :)

hocam güzel kilit bende benzerini kullanıyorum ancak gerçek bir durum var ki çalmayı kafasına takmış adamı 10 zincir de durduramaz.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
bütçen el veriyorsa Turuncu takip veya tekno takip gibisinden bir gps ve alarm sistemi.
bütçen el veriyorsa kasko
 
Katılım
24 Ağu 2022
Mesajlar
21
bütçen el veriyorsa Turuncu takip veya tekno takip gibisinden bir gps ve alarm sistemi.
bütçen el veriyorsa kasko

Abi bütçem el veriyor ama. Yorumlarını okudum. Memnun olmayan kişiler var ve kimse uğraşmıyor satış sonrasında diye okudum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

ilave bir disk kilidi daha tak bence :)

hocam güzel kilit bende benzerini kullanıyorum ancak gerçek bir durum var ki çalmayı kafasına takmış adamı 10 zincir de durduramaz.
Abi valla sese uyanırım inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

2. fotoğraftaki bağlama yöntemine bayıldım önde çift tekerin tek güzel yanı olabilir

bu kilit güzel hoşta sen gelde bunu ordan oraya taşı eşek ölüsü valla

Abi taşımasında bi sorun yok motorumun altında duruyor eve gerçekten çok ağır ama taşıyacağım maks 5 saniye olacak. Çift tekere aslında bağlamam illaki bi direk bulurum 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

S+ rezerve
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,833
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kaskoyu da ihmal etmeyin.
Benim xmax'da Abus Granit Extreme zincir kilitle arka tekerden (arka tekeri sökmek xmax'da zor iş) demire zinciliyorum, önde alarmlı disk kilidir var, ilave alarm opsiyonlu turuncu takip sistemi de var, motoru dürtünce alarm çalıyor hemen 1-2sn içinde telefonuma da arama geliyor ama bütün bunlara rağmen kafam rahat olsun diye bir de kasko yaptırdım. Yine de kafam rahat değil, arka bahçeye motokabin tarzı bir garaj planım var.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Yine de kafam rahat değil, arka bahçeye motokabin tarzı bir garaj planım var.

Motokabin'in güncel fiyatları hakkında bilgim yok ancak eski fiyatlarını bildiğim kadarıyla pahalı olduğunu düşünüyorum. Sadece motürü, kask ve montu koyabileceğim dar sıkışık bir şeye o kadar para verilir mi bilemedim.

Ev sizin yada kira olsa bile , bahçeye 10'luk ,20'lik ticari ömrünü doldurmuş hurda diye adlandılan yük konteynerlerinden alıp koyulabilir. İçerisi motür harici bir sürü eşya alır kalan alan depo yada atölye olarak kullanılabilir.

20 DC yük konteynerı ilanı

20 DC yük konteynerı ilanı 2

Bu konteynerleri elden geçirerek bahçelerinde Tiny House şeklinde kullananlar bile var. Alırım konteyneri şimdilik garaja mı ihtiyacım var, garaj olarak kullanırım. Sonradan bir bahçem mi oldu çeviririm Tiny House'a. Artık ihtiyacım kalmadı mı evden mi taşınıyorum, çıkartırım satılığa.

Videodaki ev biraz fantazik ancak daha uygun fiyatlı minimal bir tiny house'a dönüştürülebilir konteynerler.




Prefabrik işi yapanlardan küçük m2'li, motür için yetecek bekçi kulübesi tarzı bir şey için fiyat alınabilir.

Bir başka seçenek olarak, profil demiri alınır. OSB, kompozit malzeme yada pimaş malzeme ile kaplanır. Kendi el emeği göz nurumuz ile motürü içerisine koyacak ölçülerde bir klübe inşa edilebilir.

En kötüsü tuğladan kömürlük tarzı bir yer ördürülür, her türlü iş görür. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,833
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Motokabin'in güncel fiyatları hakkında bilgim yok ancak eski fiyatlarını bildiğim kadarıyla pahalı olduğunu düşünüyorum. Sadece motürü, kask ve montu koyabileceğim dar sıkışık bir şeye o kadar para verilir mi bilemedim.

Ev sizin yada kira olsa bile , bahçeye 10'luk ,20'lik ticari ömrünü doldurmuş hurda diye adlandılan yük konteynerlerinden alıp koyulabilir. İçerisi motür harici bir sürü eşya alır kalan alan depo yada atölye olarak kullanılabilir.

20 DC yük konteynerı ilanı

20 DC yük konteynerı ilanı 2

Bu konteynerleri elden geçirerek bahçelerinde Tiny House şeklinde kullananlar bile var. Alırım konteyneri şimdilik garaja mı ihtiyacım var, garaj olarak kullanırım. Sonradan bir bahçem mi oldu çeviririm Tiny House'a. Artık ihtiyacım kalmadı mı evden mi taşınıyorum, çıkartırım satılığa.

Videodaki ev biraz fantazik ancak daha uygun fiyatlı minimal bir tiny house'a dönüştürülebilir konteynerler.

[url]https://r.resimlink.com/yijdMVmPDL.png[/url]
[url]https://r.resimlink.com/mKtFuzYAVr.png[/url]

Prefabrik işi yapanlardan küçük m2'li, motür için yetecek bekçi kulübesi tarzı bir şey için fiyat alınabilir.

Bir başka seçenek olarak, profil demiri alınır. OSB, kompozit malzeme yada pimaş malzeme ile kaplanır. Kendi el emeği göz nurumuz ile motürü içerisine koyacak ölçülerde bir klübe inşa edilebilir.

En kötüsü tuğladan kömürlük tarzı bir yer ördürülür, her türlü iş görür. :)

Hazır motokabinler bana da pahalı gelmişti. motokabin derken bu tarz konterner gibi şeyler düşünerek demiştim.
Öncesinde bahçenin o köşesini sahiplenmek için akordiyon çadır tarzı şeylerden alma niyetim var, önce o köşeyi sahipleneyim, komşuların gözü alışsın baksınlar kimseye zararı yok, sonrasında kabin tarzı bir şey yapmaya başlamadan önce apartmandaki daire sahiplerinden izin almam kolay olsun. Yeni taşındım, artık kiracı değilim, bu tür projelere girebileceğim gibi. Ama arka bahçeye konteyner kadar büyük bir şey sığar mı emin değilim.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Yanlış olanı söyleyeyim; zincir yere temas etmesin.
Bir ek önlem olarak branda tavsiye ederim. Çünkü hırsızlar için zaman da önemlidir. Örtünün altında ne ile karşılaşacağını bilmemesi de küçük te olsa bir caydırıcılıktır.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,833
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yanlış olanı söyleyeyim; zincir yere temas etmesin.
Bir ek önlem olarak branda tavsiye ederim. Çünkü hırsızlar için zaman da önemlidir. Örtünün altında ne ile karşılaşacağını bilmemesi de küçük te olsa bir caydırıcılıktır.

Örtünün altında uyuyan bir pitbul köpek olsa hart diye ısırsa. :)
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
Abi bütçem el veriyor ama. Yorumlarını okudum. Memnun olmayan kişiler var ve kimse uğraşmıyor satış sonrasında diye okudum.


o kadarını bilmiyorum açıkcası, çevremde bir kaç kişi var, onlar bir problem yaşamadı, ama klasik Türk usulü, satış sonrası pek birşey bekleme.
ilave olarak yukarda arkadaşların birisi söylemiş, zincir yere temas etmesin, demir makasının bir ucunu yere dayayıp kesmeye çalışıyorlar, zincir havada olursa eğer hiç uğraşmaya çalışmadan direkt yeni av arayışına geçecekler.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Alınabilecek her önlemi alın. Benim önem verdiğim 1-2 husus var, onları paylaşayım.

1) Motorunuza sanal pazar yerlerinden malzeme, ürün sipariş edecekseniz kargo adresi olarak evinizi vermeyin. Firmalara laf etmeyeyim ama kötü niyetli çalışanlar her zaman olacaktır. Böylelikle o veritabanında adınızın, adresinizin ve araç bilginizin tutulduğu excel dosyasının kötü niyetli kişilerin eline geçmesini engellersiniz.

2) Doğal engeller iyidir. Motorunuzu akşam park ettiğiniz yer yaya, araç trafiğinin olduğu yoldan bakıldığında gözükemeyecek bir yerse harika. Böyle bir yer varsa ve camınızdan, pencerenizden orayı gözleyebiliyorsanız aliyülala.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
1) Motorunuza sanal pazar yerlerinden malzeme, ürün sipariş edecekseniz kargo adresi olarak evinizi vermeyin. Firmalara laf etmeyeyim ama kötü niyetli çalışanlar her zaman olacaktır. Böylelikle o veritabanında adınızın, adresinizin ve araç bilginizin tutulduğu excel dosyasının kötü niyetli kişilerin eline geçmesini engellersiniz.

bu bir çoğumuzun dikkat etmediği bir husus, internet alışverişinde veya sahibindenden vs. alıp kargo ile istenecekse ev ve iş yeri adresi verilmemeli.
mümkünse teslimat noktaları seçilmeli. geçenlerde bir disk kilidi buldum, sıfır fiyatı 2800 tl, sahibindende 2000 tl ye vardı ama farklı şehirde.
şimdi kargo ile istesem ya eve ya işyerine isteyeceğim, adam kötü niyetliyse ve burada irtibatta bir eleman varsa adresi verip direkt operasyona gönderebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motokabin'in güncel fiyatları hakkında bilgim yok ancak eski fiyatlarını bildiğim kadarıyla pahalı olduğunu düşünüyorum. Sadece motürü, kask ve montu koyabileceğim dar sıkışık bir şeye o kadar para verilir mi bilemedim.

Ev sizin yada kira olsa bile , bahçeye 10'luk ,20'lik ticari ömrünü doldurmuş hurda diye adlandılan yük konteynerlerinden alıp koyulabilir. İçerisi motür harici bir sürü eşya alır kalan alan depo yada atölye olarak kullanılabilir.



Bu konteynerleri elden geçirerek bahçelerinde Tiny House şeklinde kullananlar bile var. Alırım konteyneri şimdilik garaja mı ihtiyacım var, garaj olarak kullanırım. Sonradan bir bahçem mi oldu çeviririm Tiny House'a. Artık ihtiyacım kalmadı mı evden mi taşınıyorum, çıkartırım satılığa.



Prefabrik işi yapanlardan küçük m2'li, motür için yetecek bekçi kulübesi tarzı bir şey için fiyat alınabilir.

Bir başka seçenek olarak, profil demiri alınır. OSB, kompozit malzeme yada pimaş malzeme ile kaplanır. Kendi el emeği göz nurumuz ile motürü içerisine koyacak ölçülerde bir klübe inşa edilebilir.

En kötüsü tuğladan kömürlük tarzı bir yer ördürülür, her türlü iş görür. :)

konteyner tarzı yapılar belediyelerin gözüne batar ve kaldırmanızı isterler,kaldırmazsanız imar kirliliğine neden olduğunuz icin hem para cezası keserler,hem de suç duyurusunda bulunurlar.

motoru 2 abus kilitle bağlarken zincirin yerde serili olmamasına dikkat edin,keski ve çekiç kullanmak icin altta sert bir zemin olmamalı,bir ucunu yüksekçe bir yere sabitleyin.
kilitlerin ikisini de ön tarafa takmak yerine birini arkaya takabilirsiniz ya da birini öne takıp zincirli olana şaseden bağlayabilirsiniz.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
Arkadaşlar ülkemizde bir çok motor hırsızlığı haberi okudum. Bende bi kaç önlem aldım. Duyduğuma göre piyasadaki en iyi kilitlerdenmiş.ilk önce çok zorlandım gittim disk koruma plastiğini çıkardım öyle takabildim . Sizce nasıl olmuş? Başka hangi önlemler almalıyım? Abus güvenliğine 20 üstünden 18 vermiş. Sizin aklınıza gelen bir şey var mı?

[url]https://i.hizliresim.com/ec4trz3.jpeg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/nc8ok1p.jpeg[/url]

Sevgili Ersevin Kardeşim,
Herhangi bir malın reklamını yapmak niyetinde değilim. 6-7 yıl önce bu zincir kilidi almıştım.



Bu kilit kesilemiyor. Birçokları gibi, nur içinde yatsın AEA da denemiş ve kesememişti. 20 dakika uğraştıktan sonra zincir üzerinde ancak bir diş açabilmişti.

https://www.youtube.com/watch?v=kqKfWa52ABQ

Geçen gün bir anahtarcıya, anahtarları çoğaltmak maksadı ile gittim. Anahtarcının bana söylediği şu oldu:
"Abi, bu anahtarın kalıbını hiçbir yerde bulamazsın ve yedeğini yaptıramazsın. Çünkü firma, anahtarın çoğaltılmaması için böyle bir ana kalıp üretmiş. 2 anahtarına iyi sahip çık" dedi.

Ben motorumu önce bir motosiklet brandası ile örtüyorum, ki motosikletin modelinin görülmemesi, oldukça caydırıcı bir etki.
Sonra bu zincir kilit ile motorumun şasesinden geçirip, boru/beton direk gibi bir yere bağlıyorum.
Ön tekere de bir disk kilidi takıyorum. Böylece kafam rahat ediyor.
Arka tekerden bağlamıyorum çünkü çalan adam arka tekeri söker, motorun zincirini demir keski ile keser ve motoru arka tekersiz halde çalabilir.
Eğer bir çilingir çalmaya uğraşır da, kilidinden açarsa, bir şey diyemem.
2017 yılında, yeni satın aldığım ve sadece ve sadece 50-55 km bindiğim Pulsar NS 200 motorum, Gebze'de çalınmıştı. Bu olaydan ağzım yandı, yoğurdu üfleyerek yiyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst