Abilerim Kardeşlerim :) Bi Bakarmısınız

Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Merhaba Abilerim ve kardeşlerim.

Motor Almak İstiyorum Kaç gündür araştırıyorum ama hiç bişey bilmediğim için boş bakmakdan başka bir işe yaramıyor.

Yaşım: 20 boyum 1.70 kilom 55

İlk Motorum Olucak : 1500 liraya kadar hatda mümkünse daha az ne önerirsiniz. Bana Amaçım alıçağım bu motorda sürmeyi örenip deneyim kazanmak.
İlerde Cbr 125 alma planım var ama malumunuz önce bilmek gerek kullanmayı alçağım motorda scotor chopper tarzı dışında her şey olabilir. :)

Engin bilgilerinizden yararlanmak istedim.Teşekkürler iyi forumlar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel kardeşim sana en iyi önerim cub olur 2. el temiz az yakar çok gezdirir 1000 tl civarı temiz bi motor 200 tl ye mont 100 tl ye kask 50 tl ye dizlik 50tl ye eldiven geri kalan 100 tl ise devir işlemleri parçası ucuz sorun çıkarmaz vergi yok senin ebatlarında biri için çok güzel bi motor hem vitesli mantığını kavrarsın hemde fazla hız yapmaz daha ne olsun bu önerileri bir kenara yaz eğer başka maceralar ararsan bende günah gitti çin malı scooter gibi:farao:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Herkes gibi bende.Motor eğitim öğretimine katkıda bulunacak gelişimini sağlaycak cub motorlardan öneriyorum.Cbr 125 i sürülmesi zor deil gözünde bu kadar büyütme..:)ama tabi ufak bişi sürmen gerekecek:)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
güzel kardeşim sana en iyi önerim cub olur 2. el temiz az yakar çok gezdirir 1000 tl civarı temiz bi motor 200 tl ye mont 100 tl ye kask 50 tl ye dizlik 50tl ye eldiven geri kalan 100 tl ise devir işlemleri parçası ucuz sorun çıkarmaz vergi yok senin ebatlarında biri için çok güzel bi motor hem vitesli mantığını kavrarsın hemde fazla hız yapmaz daha ne olsun bu önerileri bir kenara yaz eğer başka maceralar ararsan bende günah gitti çin malı scooter gibi:farao:

Fazla söze gerek yok aynı fikirdeyim.
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
cub motor noluyor onu bile bilmiyorum :) marka model verseniz çok yardımcı olursunuz
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
4 vitesli yarı otamatik debriyajı olmayan önü genelde her marka ve modelin aynıdır.
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
3
20 yaşındasın 55 kilosun :( Bence sen ilk önce bir spor salonuna yazıl. Takviyelerle felan bi 5-10 kilo al öyle devam et.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
97 cc vergısız yarı otomatık yatay motor 6 litre benzın deposu olan en kullanışlı verımlı motosıklet cup bır cok motosıklet markasının cup modellerı mevcuttur .bak sahıbınden com adresınde dolu var .sec beğen ustana göster al gerı kalan paranlada kıyafetlerını tamamla öncesınde şunuda sormamız lazım ehlıyetın yoksa hiç bulaşma dırek gıt ehlıyetını al nefsıne yenık düşme
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
97 cc vergısız yarı otomatık yatay motor 6 litre benzın deposu olan en kullanışlı verımlı motosıklet cup bır cok motosıklet markasının cup modellerı mevcuttur .bak sahıbınden com adresınde dolu var .sec beğen ustana göster al gerı kalan paranlada kıyafetlerını tamamla öncesınde şunuda sormamız lazım ehlıyetın yoksa hiç bulaşma dırek gıt ehlıyetını al nefsıne yenık düşme

Ehliyete yazıldım Hocam. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
20 yaşındasın 55 kilosun :( Bence sen ilk önce bir spor salonuna yazıl. Takviyelerle felan bi 5-10 kilo al öyle devam et.
arkadaşın kilosu normal bence benim bi arkadaş var oda 1.75 boy 50 kilo civarı ama o aynı afrikalılara benziyor bu kadar kötü değildir cub bu oluyor ama mondial alma alır san 100 ukh al o yeni modellerden daha sağlam yani bundan
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
aynen sen biraz kg al ben 1.78 65 kg la cbf 150 ye biniyorum bazı durumlarda ağır geliyor.
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
1
Merhaba kardeşim, 1 ay önce sıfır bir scooter aldım, şimdi okula amerikaya okula gideceğim için para lazım o yüzden satmak durumundayım, malum kimseye bırakamıyorum. 2011 model 150cc'lik maxi scooter havasında geniş kasa bir scooter. Yuki 150. Arka görünümü racing gibi, çok değişik bir motor,rengi komple mat siyah gayet yakışıklı:) 2750ye aldım 2150ye satıyorum. motor daha 500 kilometrede. herhangi bir çiziği yada bi problemi yok. Daha plakasını bile çıkartmadım, senetle taksitli satan bi mağazadan aldığım için plakayıda benim çıkartmam gerekiyomuş falan. Okul işi kesinleşince plakayı çıkartmayıp motoru satılığa çıkarttım:) dediğim gibi motor sıfırdan farksız. ilandan inceleyebilirsin;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...le-aldim-borc-icin-satiyorum-57621528/detay/?

0536 746 62 43
Emre
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben mondial - kanuni arasında mondiali öneririm neden diye sorarsan gösterdiğin 100cc modellerin 2side aynı fabrika çıkışlı yüksek ihtimalle kalitelerininde birbirinin aynısı olduğuna şüpem yok fakat kanuni nedense karını mondiale göre daha fazla koyuyor mondial 1560 iken kanuni 1781 220tl farkın karsılığı kanunide aleminyum jant mondialde tel jant var karar senin
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
as125 al geç kardeş işini görür başlangıç motoru olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst