Abanta Gitdik..Buyrun Yol Manzaraları!...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla helal olsun...bu soğuklarda iyi cesaret...sonlar biraz kötü çıkmış la...2 kanka oh mis gezin...

şerefsizim canım çeki uzun yol...

muzo...purak...darkdaymınt ...ihsanhakan duyun sesimiiii.....:p
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
birden anılarım canlandı yaklasık 1,5 sene önce bende bir arkadasımla gıtmıstık.ama 2 kişi o yolu keewayle gıtmek ızdırap olmustu..gelınce ılk ısım motoru satııp hyosung almak oldu:)
paylasım ıçin tesekkurler
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
62
bolunun güzelliklerinin kesfedilmesi güzel ama gelirken haber versenize tanısırdık
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
eyvallah çok güzel bir gezi olmuş.Bu arada fotolarda harika,iyi seyirler:bounce:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
valla helal olsun...bu soğuklarda iyi cesaret...sonlar biraz kötü çıkmış la...2 kanka oh mis gezin...

şerefsizim canım çeki uzun yol...

muzo...purak...darkdaymınt ...ihsanhakan duyun sesimiiii.....:p

Mete abi soğukdu ama zaten eskişehirliysen soğuğa alışmışsın demekdir o açıdan pek koymadı...Kısmet olursa senlede yaparız bi uzun yol istediğin bu olsun:wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Asıl Bitane:):):mrgreen::p ama normaldir siz ezberlemişsinizdir abantı bizde eskişehirdeki çevre yerlere gidegele gidele sıkıldık gitmiyoruz artık:wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar yorumlarınız için sağolun.faruk eline sağlık fotolar için.en kısa sürede biaha çam kokusu alsakmı ne yapsak??
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
umut bi dur be birader bi dur ya..:) faruk bi arada bu taraflara gelin be uludağında çam kokusu güzel olur..:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel yol yapmışsınız,güzel manzaralar görüp güzel fotoğraflar çekmişsiniz :)
Fotoğraflar için teşekkürler Faruk :cat:
Yüreğinize sağlık..
Devamlarını bekliyoruz.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Geziniz güzel olmuş fotolarda çok iyi ellerine sağlık..

Saten motorsiklet ile yapılan gezilerin bir çoğu güzel olur (aksilik ve kaza olnalar hariç tabi)

Haaa bu arada en fazla kaç yaptınız ?
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Güzel yol yapmışsınız,güzel manzaralar görüp güzel fotoğraflar çekmişsiniz :)
Fotoğraflar için teşekkürler Faruk :cat:
Yüreğinize sağlık..
Devamlarını bekliyoruz.

Teşşekkürler tuncer abicik:mrgreen:sen desteksek verdiğin sürece dewam ederizz teşşekkürler arkadaşlar:wiinkk:
kaç km hız yapdığımıza bakmadım

yıbır yerıne cıbır ıyı olmus ayaklarınıza da saglık...

Hocam neden yıbır yerine cıbır iyi olmuş anlamadım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal BeYfa arkadaş:cat:
Soğumaya başlayan bugünlerde şahane sonbahar fotoları, cevval bi gezi, harika paylaşım:cat:
Benimde kafamda dolaşan rotayı tamamlamışsınız, çok güzel...
Ama bilader, yemediniz mi içmediniz mi hiç foto yok:silent: Gazlayıp gidip gazlayıp gerimi döndünüz yav:)
Birdahaki gezide beraber olalım, hatta şöyle karlar yağdığında:queen:
Tebrikler:rendeer:
Herkese kazasız belasız gezmeler:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Hocam yiyip içtiklerimiz bize kalsın fotoraflar sizin olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst