valla helal olsun...bu soğuklarda iyi cesaret...sonlar biraz kötü çıkmış la...2 kanka oh mis gezin...
şerefsizim canım çeki uzun yol...
muzo...purak...darkdaymınt ...ihsanhakan duyun sesimiiii.....![]()
Geçen Senede Bolu Mt Nin Düzenlediği Geziye Gitmiştik Harun BilirHersene Bir Kere Gitmek Şart
![]()
Güzel yol yapmışsınız,güzel manzaralar görüp güzel fotoğraflar çekmişsiniz
Fotoğraflar için teşekkürler Faruk :cat:
Yüreğinize sağlık..
Devamlarını bekliyoruz.
yıbır yerıne cıbır ıyı olmus ayaklarınıza da saglık...