hayırlı olsun,gecersın sınavdan,benım motor bilgim yok benım dıreksıyon sınavına girdigimde ne yapıcagım bilmıyorum,hangı motor scooter mı kullanıdınız,etrafda kımsenın motoru yok olsa hiç degilse onlardan yardım isterdım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------
artık çok inceleıyorlar sahte ehliyet diploma vs... işlemler var bende dıplomanın aslını aldılar,artık kımse sürücü olsun heryer işini garantıye almaya çalışıyor tabıkı bu süreçte uzuyor,bence iyi ama beklemek sıkıyor insanı,hayırlısıyla ehlıyetımız alsak 2.el scooter alıp evın etrafında veya parklarda kullanıp ogrenmek istiyorum sonra modelını buyulmek gerekıyor