a2 motor sınavı

Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
15
arkadaşlar 24 agustos gunu a2 motor sınavı var,direksiyon sınavı hangi tarihte oluyor :sunny:
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
267
sınavdan ortalama 3 hafta sonra diye biliyorum sürücü kursuna sorarsan net bi cevap alırsın
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
15
şimdi aradım 24 agustusta sınav var ama direksiyon sınavı bellı degıl dıyorlar,planlarım alt üst oldu ben 24 ü direksiyon oldugunu biliyordum,sizin söyledıgıne göre eylül ortası sınava giricem,
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sistem değiştiği için yeni tarihleri tekrar Alman gerekiyor kurstan çünkü ben b den a2 ye geçiş yapıyorum sadece 27 temmuzda direksiyona giricektim kursa gittim sınav tarihimin 4 Ağustos olduğu söylendi.artık sistem oturana kadar net bişey söyleyemiyolar heralde
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
82
Ben ~2 hafta önce kursa başvurdum... 27 Temmuz demişlerdi. B var A2 alacağım. Bugün mesaj geldi kurstan direksiyon sınavı 4 Ağustosta olacak diye... Hadi hayırlısı bakalım. Tekrar ertelenmese iyi..
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
15
bende iki hafta önce başvurdum bana 24 agustos dedıler,demekki şehir şehir farkediyor,
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
29 haziranda yazılı sınava girdim. Direksiyon sınavı bugün. Bi terslik olmazsa da 16 ağustosa kadar çıkar belgeler diyorlar. Acelesi yoktu seneye de alırdık :pr:
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla onu hiç hatırlamıyorum ne desem yalan olur işin kötüsü kurstaki kızın demesi geçersen dosyan 10 gün sonra geliyo hemen başvurursanız da 1 hafta sonra ehliyet elinizde. Benim anlamadığım ben b alırken bu kadar beklemedim acaba bu süre de mi arttı ya yeni sistemle
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
15
hayırlı olsun,gecersın sınavdan,benım motor bilgim yok benım dıreksıyon sınavına girdigimde ne yapıcagım bilmıyorum,hangı motor scooter mı kullanıdınız,etrafda kımsenın motoru yok olsa hiç degilse onlardan yardım isterdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

artık çok inceleıyorlar sahte ehliyet diploma vs... işlemler var bende dıplomanın aslını aldılar,artık kımse sürücü olsun heryer işini garantıye almaya çalışıyor tabıkı bu süreçte uzuyor,bence iyi ama beklemek sıkıyor insanı,hayırlısıyla ehlıyetımız alsak 2.el scooter alıp evın etrafında veya parklarda kullanıp ogrenmek istiyorum sonra modelını buyulmek gerekıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst