A1 EHLİYET YAŞ SORUNU

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
5
Ben 02.02.2000 doğumluyum A1 ehliyet almak için bi kaç sürücü kursunu aradım fakat bana dedikleri şey şu;
-''A1 ehliyet almak için 02.02.2017'den sonra başvurabilirsiniz''Her şeyim hazırdı alacağım motor ekipman vs. fakat böyle bi cevap alınca hayallerim suya düştü. Yani size sorum A1 ehliyetini 02.02.2017 senesinde mi alacağım.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Başka yerlerde sor istersen.
sen 2 şubatta 16'ya girip 17'den gün almadın mı tamam işte önümüzdeki sene 17 yaşında olacaksın A1 yaşı da 16 değil mi. :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bazı yerlerde okuduğuma göre ehliyet yaşına girdiğin an alınıyomuş

edit yapalım kafa gitti bi an sen zate 17 den 3 şubat itibari ile gün aldığın için alırsın almanda sıkıntı yok kursa tekrar hatırlatırsan hesaplamada yanlışlık yapmışlar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
5
Bilmiyorum A1 ehliyet 16 yaşında alınıcak haberini duyduğumdan beri gün sayıyodum en son aradık sürücü kurslarını 3'ü de aynı cevabı verdi biri hala A2'nin 17'de alındığından bahsediyor.Sanırsam kursların daha bu yönetmelikden haberi yok.Arkadaşım kayıt olmuş oda 2000 doğumlu onun kursunu arıyıp konuşacağız bide.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst