(A-RI-ZA-LI)01-02.05.2004_Zigana-Torul yaylalari_TRABZON

Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
Doğu Karadeniz deki Zigana dağları karlarını yeni yeni eritmeye başladığında Trabzon lu sevgili dostlarım Erol TUNCAY (ATV) ve Dursun AHISKALI (XL-600) ile kendimizi attık Zigana-Torul yaylallarına,
....
devamını kareler anlatsın size :)

DSC04381.jpg


DSC04387.jpg


DSC04398.jpg


DSC04408.jpg


DSC04411.jpg


DSC04416.jpg


DSC04423.jpg


DSC04426.jpg


DSC04429.jpg


DSC04433.jpg


DSC04434.jpg


DSC04435.jpg


DSC04438.jpg


DSC04439.jpg


DSC04441.jpg


DSC04442.jpg


DSC04443.jpg


DSC04444.jpg


DSC04446.jpg


DSC04453.jpg


DSC04454.jpg


DSC04455.jpg


DSC04463.jpg


DSC04467.jpg


DSC04468.jpg


DSC04469.jpg


DSC04471.jpg


DSC04441.jpg


DSC04474.jpg


DSC04475.jpg


DSC04476.jpg


DSC04477.jpg


DSC04478.jpg


DSC04479.jpg


DSC04481.jpg


DSC04482.jpg


DSC04485.jpg


DSC04486.jpg


DSC04488.jpg


DSC04491.jpg


DSC04492.jpg


DSC04494.jpg


DSC04498.jpg


DSC04499.jpg


DSC04502.jpg


DSC04502.jpg


DSC04502.jpg


DSC04507.jpg


DSC04514.jpg


DSC04519.jpg


DSC04528.jpg


DSC04542.jpg



DSC04544.jpg


DSC04546.jpg


DSC04548.jpg


DSC04551.jpg


DSC04552.jpg


DSC04553.jpg


DSC04554.jpg


DSC04554.jpg


DSC04555.jpg


DSC04559.jpg


DSC04561.jpg


DSC04562.jpg



DSC04563.jpg


DSC04564.jpg


DSC04566.jpg


DSC04567.jpg


DSC04570.jpg


DSC04577.jpg


DSC04578.jpg


DSC04579.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
abi eline sağlık paylaştığın için inan bana enduroyu, taşı, toprağı, çamuru sevdirdin bizlere :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kelimeyle mükemmel gerçekten bravoo :cat: :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ana hocam o ne be taksit taksit torbadan çıkarıyorsun bu gezileri valla bizi artık yaz gelene kadar delirtecen en sonunda.Hadi Ben delirecem bide[S.G.] Başkalarınıda delirtecen yapma böyle yav.nereden çıkartıyon bu resimleri taksit taksit.yani birilerinin kıskandığı kadar varsın murat hocam.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
powerbyaydin' Alıntı:
abi eline sağlık paylaştığın için inan bana enduroyu, taşı, toprağı, çamuru sevdirdin bizlere :cat:
hocam enduronun dışındaki makineleir de kullandığım oldu,
zx-9, cbr900 rr, zzr-1100, fzr-600/1000, choper, scooter, atv...
ama enduro ayrı bir olay her motorcunun bir defa olsun arazide binmesini ısrarla tavsiye ederim :)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
ana hocam o ne be taksit taksit torbadan çıkarıyorsun bu gezileri valla bizi artık yaz gelene kadar delirtecen en sonunda.Hadi Ben delirecem bide[S.G.] Başkalarınıda delirtecen yapma böyle yav.nereden çıkartıyon bu resimleri taksit taksit.yani birilerinin kıskandığı kadar varsın murat hocam.
Hasan abi artık çok geç abicim hele bu karlı görüntüleride gördükten sonra kim bekler yazı benim jinluna hemen dişlibir lastik buluyorum. Artık bu kış akut, sivil savunma filan daglardan toplarsınız beni.
( Zaten daha önce gittigim yerlerin birinde geçenlerde ayı bir amcamın kolunu koparmış tüfekmi alsak ne? )
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ODUNCU, ben sana yüz defa dedim bi tane enduro al diye beni dinlemedin.bizi anca enduro paklar yoksa gerisi fasarya.Hocam bizim sitilimiz değil.biz her şartlarda her zaman araziye çıkmamız lazım.yoksa özgür sayılmayız.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Muzurkedi, kardeşim ben kanuni ile dağ tepe gezmediğim yer kalmmadı.izinli olduğunda topla yüreğini atla motoruna gel biz seni gezdiririz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst