98 Twingoda Klima Var mı?

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...di-2007-model-hatasiz.kazasiz-516137338/detay

Arkadaşlar bugün aldım bunu peşinatını yatırıp senetleri imzaladım cuma günü yüksek ihtimal orada ruhsatı alıp yetkili servisten alacağım aracı..

Arabanın kaportasında çizikler vardı yer yer(bu biraz canımı sıktı) , birde arabayı silmemişler ulan insan bir siler temizler parlatır..Expertizde parça boya gözüküyordu 1070 tl hasar kaydı gözüküyordu..Motor bloğu pırıl pırıldı..Aracın içi çok temiz idi..Kitapçıkları duruyordu yanında , içeride dokunmatik ekran teyip hoşuma gitti..Yalnız direksiyonu biraz sertti..Yetişir ise cuma günü aracı alacağım..

Gelirken halk otobüsü ile geldim kaza yaptı bariyerlere vurdu otobüs kafam zonkluyor..

Yahu aga,hiç işin gücün rast gitmiyor,abdest'te sıkıntı yok değilmi?,Ah aldın galiba,sürekli aksiyon full animasyon...

Neyse hayrını gör arabanın..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...di-2007-model-hatasiz.kazasiz-516137338/detay

Arkadaşlar bugün aldım bunu peşinatını yatırıp senetleri imzaladım cuma günü yüksek ihtimal orada ruhsatı alıp yetkili servisten alacağım aracı..

Arabanın kaportasında çizikler vardı yer yer(bu biraz canımı sıktı) , birde arabayı silmemişler ulan insan bir siler temizler parlatır..Expertizde parça boya gözüküyordu 1070 tl hasar kaydı gözüküyordu..Motor bloğu pırıl pırıldı..Aracın içi çok temiz idi..Kitapçıkları duruyordu yanında , içeride dokunmatik ekran teyip hoşuma gitti..Yalnız direksiyonu biraz sertti..Yetişir ise cuma günü aracı alacağım..

Gelirken halk otobüsü ile geldim kaza yaptı bariyerlere vurdu otobüs kafam zonkluyor..

Arabayı almadan önce expere sok. Ayrıca motor kompresyon testi yaptır ki piston silindir durumunu öğren.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yahu aga,hiç işin gücün rast gitmiyor,abdest'te sıkıntı yok değilmi?,Ah aldın galiba,sürekli aksiyon full animasyon...

Neyse hayrını gör arabanın..

Tc kimlik no 31 ile başlıyor o noyu vereni bi bulursam :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

Arabayı almadan önce expere sok. Ayrıca motor kompresyon testi yaptır ki piston silindir durumunu öğren.

Expertize girmeden araç satışı yapmıyorlar..Kaskosuz araç vermiyorlar..1 sene garanti veriyorlar araçlara..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst