https://www.sahibinden.com/ilan/vas...di-2007-model-hatasiz.kazasiz-516137338/detay
Arkadaşlar bugün aldım bunu peşinatını yatırıp senetleri imzaladım cuma günü yüksek ihtimal orada ruhsatı alıp yetkili servisten alacağım aracı..
Arabanın kaportasında çizikler vardı yer yer(bu biraz canımı sıktı) , birde arabayı silmemişler ulan insan bir siler temizler parlatır..Expertizde parça boya gözüküyordu 1070 tl hasar kaydı gözüküyordu..Motor bloğu pırıl pırıldı..Aracın içi çok temiz idi..Kitapçıkları duruyordu yanında , içeride dokunmatik ekran teyip hoşuma gitti..Yalnız direksiyonu biraz sertti..Yetişir ise cuma günü aracı alacağım..
Gelirken halk otobüsü ile geldim kaza yaptı bariyerlere vurdu otobüs kafam zonkluyor..
Yahu aga,hiç işin gücün rast gitmiyor,abdest'te sıkıntı yok değilmi?,Ah aldın galiba,sürekli aksiyon full animasyon...
Neyse hayrını gör arabanın..
Son düzenleme: