- Katılım
- 10 May 2020
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. 97 model zx7r motorsikletimi gayet sorunsuz bir şekilde kullanıyordum. Birgün takas teklifi için motora bakmaya bir arkadaş geldi. Deneme amaçlı kullanmak için yola çıktık ve şahıs motoru test etmek için 1km kadar 1vites redline da gitmiş. Motoru hararet yaptırdı.
Kenara çekti ve bende yanına geldim. Motordan ses geliyor usta dedi. Ancak ondan önce böyle bir problem yoktu. Şuan ki sorun ise motor rölentide çalışırken sorun yok ama biraz gaz verip 5bin devirlere çıkınca motordan şıkırtı sesi geliyor. Isınınca ise gaz yememe yapıyor. Bazıları egzantrik zinciri dedi bazıları ise subap ayarlarından olabilir dedi. Sizin fikriniz varmıdır.
Kenara çekti ve bende yanına geldim. Motordan ses geliyor usta dedi. Ancak ondan önce böyle bir problem yoktu. Şuan ki sorun ise motor rölentide çalışırken sorun yok ama biraz gaz verip 5bin devirlere çıkınca motordan şıkırtı sesi geliyor. Isınınca ise gaz yememe yapıyor. Bazıları egzantrik zinciri dedi bazıları ise subap ayarlarından olabilir dedi. Sizin fikriniz varmıdır.