95000 euro'luk motor...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vallah 175000ytl yapıyor artık siz düşünün hangi motoru alabilirsiniz bu
parayla 1tane süper araba ve süper motor alırsın bizim almanyalı uçmuş

bu parayla süper araba ve süper motoru bırak biratane motor bile alınmıyorr:p
MTT YK2 adlı motorun fiyatı 150.000$
MTT YK2= karbon fiber şasi üzerine helikpter motoru konulmuş bir motosiklettir. ve max hızı 400 km:cherry: 10sn de 200 km üzerine çıkabilen bir alett:cherry:

linkten izleyebilirsiniz sesi tam bir helikopter sesiii :cherry: :cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=tmDiHYHJ56k&search=Y2K



 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
bu parayla süper araba ve süper motoru bırak biratane motor bile alınmıyorr:p
MTT YK2 adlı motorun fiyatı 150.000$
MTT YK2= karbon fiber şasi üzerine helikpter motoru konulmuş bir motosiklettir. ve max hızı 400 km:cherry: 10sn de 200 km üzerine çıkabilen bir alett:cherry:

linkten izleyebilirsiniz sesi tam bir helikopter sesiii :cherry: :cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=tmDiHYHJ56k&search=Y2K




Yaaaaaaaaaaaaa gördünüzmü arkadaşlar,meğer daha pahalılarıda varmış.Birde adamın el emeğinin değerine laf ediyoruz.Ayıp etmişiz:pale:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
valla abartı degıl gıbıduruyor adam bu parcalara cok para vermıs dır cunku serı uretım olan bıse degıl kucuk bı depo pedı bıle 50avro artık dıgere parcaları ne kadar eder bılmem

durmuyor yazcaktım pardon :DD
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
8
selam

abi ben o motora binsem acaba kaç saat yaşarım.
ya bu motorda 2 vitese atamamki ben. yani bedava olsa bile alamam.
süper bi alet..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atma kel hikmet böyle motormu olur:p
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
alın size 85.000 € luk gerçek bir motor bodrumda rast geldim almanyadan motouru kargo ile getirtmiş burda geziniyo motorun sadece motoru harley davidson full mod muş.


1001031wp8.jpg
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
adam haklı satıcı ıstedıgı fıyatı yazar keyf onun sızde kağıt'a cızın ve fıyatını belırleyın kımse sıze bu ne yaaahuuu dıyemez o sızce o fıyattır cunkı alıcısı olurmu bu tartışılır tabiiii ki:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle yaparak motor piyasasının içine ediyorlar, aynı marka kullanan adam diyor, o 95 bin istiyorsa bende 40 bin isterim. Böyle böyle 2. el ölüm olur...
Tabii benim görüşüm bu...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ben haberı okumak istediğimde hata veriyor arkadaşlar linlkte bi problemmı var..
Bu haber için yorum yaz...
Üyelik gerektirir...
deyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst