95 oktan kurşunsuz benzinde 7 YKr indirim

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
zam kapıda demektir buda.. önce bir sever, sonra ağız burun girerler!
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Bizde 3.590 dı 3.20 e inmiş...Çok iyi oldu galinba 25-30 metre daha fazla gidebilicem.;Aynı paraya...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Allah Devletimize Zeval Vermesin..

Biz Filleri seven bi toplumuz..

İndirimi pek kabul etmez bünye..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Akşam göreve gelirken arabamla istasyona daldım..:)

Mâlum memur işi 50ytl'lik motorin aldım.Bide baktım fiyat inmiş..:)

Dizel 3.240 ytl'den 3.080ytl'ye inmiş..:cyclopsan

Sevindim be...:p
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
demin benzim aldım 3,39 ytlden fiyat iyi düşmüş benzin gidicek diye hız yapamıyorduk şimdi biraz olsun rahatladık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse sevinmesin bence, 7 kuruş iner 2haftaya kalmaz 14 kuruş zam gelir,, herkesinde söylediği ve bildiği gibi.

şunu anladım paran varsa petrole yatıracaksın dolar, euro, altın hikaye
al bi varil benzin 2-3 hafta sonra sat:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst