9.enduroclub festivali kapıdağ/erdek

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
mersinden 04.06.2009 perşembe sabahı 07:00'de hareket edip gece 12:00 de kamp alanına ulaştığımız 3 gün sürecek 9.enduroclub.org festivalinin, fotoğraf makinamdan yansıyan kareleri....
annem evden bizi yolcu etti
CIMG3201.jpg

yolda 80 ve 90 km yi geçmedik ve erdeğe kadar en az 15 radarı kayıpsız geçtik:)
CIMG3203.jpg

üniversite yıllarımın geçtiği afyonda yemek molası ve meşhur kaymaklı ekmek kadayıfı
CIMG3204.jpg

güner ile yaptığımız kamp malzemeleri listesinde kompresör unutulunca ciğere kuvvet:)
CIMG3215.jpg

CIMG3216.jpg

cumanın ilk saatleri 01:00 gibi nurettin abi, mufit ve turgay abiler bartın'dan geliyor.
CIMG3217.jpg

CIMG3223.jpg

sabah kahvaltısı açık büfe, harika:)
CIMG3227.jpg

izmirden gelen yarışçı arkadaşların husqavarna ve ktm motorlarını indirmeye mersinli olan ve bandırma limanında romörkör kaptanlığı yapan osman abi yardım ederken
CIMG3231.jpg

sanırım samoyed cinsi bir yavruydu, kampın neşesiydi:)
CIMG3232.jpg

CIMG3244.jpg

istanbul kağıthaneli metinçetinin ktm 640 adventure motoru ile bir poz
CIMG3234.jpg

mersin'de birçok tanıdığı olan beyefendi insan ercüment abi
CIMG3235.jpg

ankaradan serduro serkan
CIMG3238.jpg

ankara'dan doktor aykut erda ve kızı meriç
CIMG3239.jpg

bu bayrağı çok seviyorum
CIMG3249.jpg

CIMG3250.jpg

cumartesi kalabalık iyice artmıştı
ktm6.jpg

uzun aykut abinin çamurluğu:)
CIMG3251.jpg

3 ü bir arada:)
CIMG3252.jpg

ağırabilerden
CIMG3254.jpg

kürşat abinin göz bebeği:)
CIMG3264.jpg

CIMG3225.jpg

CIMG3226.jpg

CIMG3259.jpg

konser zamanı
CIMG3305.jpg

CIMG3310.jpg

rock konseri bitti ama müzik devam etti:)
CIMG3313.jpg

CIMG3316.jpg

güner iyi kahve yapıyormuş, korkma kardeş evde kalmazsın:)
CIMG3221.jpg

tavla öncesi strateji belirleme ama sonuç 5-3:)
CIMG3220.jpg

gece neşeyle yenen yemek
CIMG3247.jpg

ankaralılar hemşeri sayılırız bende aksaraylıyım:)
CIMG3243.jpg

metinçetin enduro yarışında start veriyor
CIMG3304.jpg

CIMG3296.jpg


çamursuz olmaz:)
[IMG]http://i284.photobucket.com/albums/ll26/bora33_album/erdek2/ktm5.jpg
ktm2.jpg

crf1.jpg

ktm1.jpg

ktm3-1.jpg

enduro yarışı öncesinde yapılan yavaş gitme yarışmasında çanakkale'den suzuki drz 400 ile gelen seda
CIMG3286.jpg

kemerden 10 yaşındaki kızı ile honda transalp motoru ile gelen ahu ve osman abinin oğlu mersinli deniz33
CIMG3290.jpg

ilkay ile ağırabi
CIMG3288.jpg

izmir'den ibrahim ve ankara'dan necok
CIMG3292.jpg

dönerken kamp girişini çekmeyi ihmal etmedim
CIMG3319.jpg


özet geçersem mersin'den değil ezurum'dan bile gitsem bu festival için değerdi dostlar. sanal ortam arkadaşlığından sonra insanlarla yüzyüze tanışmak iyi oluyor.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
teşekkürler bora,
fotolardan da anlaşıldıgı gibi çok samimi ve güzel vakitler geçirilmiş keşke iş güçten vakit bulup bizde orada sizlerle olabilseydik....teşekkürler
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok güzel bir ortam kurulmuş, bol neşeli olduğu belli:).dediğin gibi sanal ortamdan sonra yüzyüze tanışmanın keyfide ayrı:cat:.yatağıda şişirmeye yetmiş ya eh o zaman:queen:ciğerinize sağlık
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
çok güzel bir ortam kurulmuş, bol neşeli olduğu belli:).dediğin gibi sanal ortamdan sonra yüzyüze tanışmanın keyfide ayrı:cat:.yatağıda şişirmeye yetmiş ya eh o zaman:queen:ciğerinize sağlık

abi arkadaşım güner kompresörü unutunca ciğere kuvvet, baktım tek başına zorlanacak. yardım ettim:) gerçekten keyifli bir festival oldu. enduroyu seviyorum:)

ayrıca inşallah yazın balık avı organizasyonu yaparsan haber bekliyorum abi.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA'dan merhaba adaşım,çok güzel bir ortam kurulmuş, bol neşeli olduğu belli,resimler için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst