9-12 ekim Datça motosiklet festivali

Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Selamlar,
Bu festivale gitmeyi planlayan var mı?
Daha önce katılmış olan var mı? Genel yorumlarınız nelerdir?
Yeri fiyatı, imkanları yada ortamı vede hakkında değerli görüşlerinizi beklerim.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
205
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
Aklımda olan bir festival ama Balıkesir e 500 km, 1 gün konaklamalı gitmeye üşeniyorum.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Geçen senekine katıldım.Bu senede gitmeyi düşünüyorum.
Geçen sene katılım bedeli 750 tl idi bu sene 2,000 tl.
Geçen sene ana sponsor Honda idi bu sene Ktm.
Palamutbükü mevkiinde olduğundan denizi muhteşem.Yanlız duş ve tuvaletlerden akan su pek iyi değil.
Çok kalabalık olduğundan herhangi bir yarışma yapılmamıştı.Konserler oluyor klasik.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
blueway açıklamış detaylıca, ben gidecektim ancak cumartesi kalacaktım sadece, 1 gece için 2000 veremem.

tekli bilet satmamaları büyük çakallık.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Aslında tek bilet satıyorlar. Tek girş 1000 tl. Çoklu giriş 2000 tl. Bende 1 gecelik gitmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
153
Motosikleti
Husqvarna Svartpilen 250
Çok şanslıysanız deniz kenarındaki kahvede Şener Şen'i okey oynarken görebilirsiniz :)
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Evet kombine 2,000 tl.9-12 ekim arası için tek bedel.
Tek günü bilmiyorum.Ama geçen sene baya kalabalıktı Cuma günü akşam alan dolduğundan cumartesi çadırlı kalmalı giriş almadılar.Sadece önceden sistemden bilet alanları kabul ettiler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Evet kombine 2,000 tl.9-12 ekim arası için tek bedel.
Tek günü bilmiyorum.Ama geçen sene baya kalabalıktı Cuma günü akşam alan dolduğundan cumartesi çadırlı kalmalı giriş almadılar.Sadece önceden sistemden bilet alanları kabul ettiler.

kamplı bilet alıp içeri almazlarsa o motorcular onları dövmeliydi :D limit belli ise o limitte satmaları lazım bileti.
millet taa nerelerden gelmiş geçen sene.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
artık festivaller gelir kapısı olmaya başladı sanırım. eskiden böyle afaki rakamlar yoktu, bugünün parasıyla sembolik olarak 100-200 lira alırlardı çakal çukal takımı gelmesin diye, ancak şimdi iş ticarete dönmüş anlaşılan.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
artık festivaller gelir kapısı olmaya başladı sanırım. eskiden böyle afaki rakamlar yoktu, bugünün parasıyla sembolik olarak 100-200 lira alırlardı çakal çukal takımı gelmesin diye, ancak şimdi iş ticarete dönmüş anlaşılan.
Evet pos makinaları bile var,kredi kartıyla ödeme yapabiliyordunuz.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Peki bir şey sorayım. Motosikletle Datça'da kamp yapılacak ( tek gece) güzel ve hesaplı kamp alanı tavsiyeniz var mıdır? Tuvaleti suyu olan ve güvenlikli bir yer soruyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst