81 ilden 81 bisikletli Anıtkabir'e

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Türkiye'nin dört bir yanından gelen bisikletliler, 10 Kasım'da Ankara'ya ulaşacak.

fs4k1.jpg


“Atamızın Yolundayız” etkinliği kapsamında bu yıl 5.’si düzenlenen Anıtkabir ziyareti için Şişli’den start verildi.

Bisikletleri ile Anıtkabir'e ulaşacak olan bisikletçiler Kartal’da kısa bir mola verdi. İstanbul Bisikletliler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Murat Suyabatmaz, “Bu ülkenin ne zorluklarla kurulduğunu ve o dönemdeki ulaşım aracı olarak at sırtında olmasa da günümüzün ulaşım araçlarından biri olan bisikletleri ile bu uzun mesafeleri kat ederek tekrar yaşayacağız.

Bu devlet kolay kurulmadı. Bunu unutmamak ve unutturmamak için Ankara'ya kadar diğer illerden de katılımlar ile Ankara'da toplanarak, hep birlikte Anıtkabir'e gideceğiz" dedi.

Ankara’ya kadar iki polis ekibinin eskortluk yapacağı bisikletliler, kısa bir molanın ardından yeniden yola çıktı.

IHA
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Saat 10:00'a kadar Anıtkabir'e giriş yasak, İstanbul Bisikletliler Derneği Yönetim Kurulu Başkanını bilgilendirmek gerek ,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst