8000.-9500 arası nasıl motosiklet almalıyım.

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Bugün annemle yemeğe çıktım asıl amaç motosiklet iknası idi. 15 bin liği anlaşma ile 8 binlik alabilirsin dedi.şimdi 8 bin 9.500 e çıkar.
o fiyata cbr 250 r bulabilir miyim? 2. elde kaçkm ye kadar alınır motosiklet ? o fiyata ne önerirsiniz lütfen yorumlarınızı esitgemeyin.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
o paralara iyi bi pulsar alınır
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
9500 e kış aylarının da etkisiyle r25 hariç istediğin 2.el 200-250cc'yi alabilirsin. örn: cbr-ninja250r-250sl(belki)-gt250r-duke200-pulsar200ns/rs - sym wolf-inazuma-crf250-klx250 vs. Tarzına göre seç beğen al hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
duke 200 de alırsın ikinci el ama temiz olur mu bilemem. naked olarak sıfır pulsar da alabilirsin.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Yzf r25 yazmissiniz profilinize sattiniz mi motora ilk kez mi basliyacak anlamadigim icin ... Eğer ki ilk baslayacaksaniz ve ekipman yoksa bunun 2000 lik kısmini ekipmana ayirmaniz cok daha iyi olacaktir ... Cbr250 eski kasa bulabilirsiniz ama yas ve km olarak sıkıntıları olabilir.. Sifir bajaj pulsar yada biraz daha zorlayıp bajaj pulsar rs alinabilir abs avantaji buyuk avantaj ...

İkinci elde japon olması kosuluyla orjinal km de ise , ufak tefek zincir degisimi lastik göbek rulman degisimlerini hareketli parcaların degisimini goze alarak..Bilincli kullanicidan ise yani bu benim ilk motorum demiyorsa kisi bakimlar zamaninda yapilmissa 50.000 km ye kadar sıkıntısız alınabilir ...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Sıfır pulsar öneririm pişman olmazsın bende cbr 250 felan istiyordum ama 2.el 9 bin TL lik cbr ları almaya cesaret edemedim içime sinmedi sıfır motor almak varken 30 bin kilometrede 2 3 yaşında motor almak.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
wr125 olmadığı sürece düşük hacimde scooter almalısın
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
scooter filan tabiki almam ama şöyle yapacağım bajaj pulsar ns alıp onu sürerken aynı zamanda para biriktirip yeterli m,ktara ulaşınca direkt r25 e yöneleceğim.Ekipmanımı önceden alıyorum zaten :) Montumu aldım motosiklet almadan da kaskımı alırım sıkıntı yok o konuda
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
scooter filan tabiki almam ama şöyle yapacağım bajaj pulsar ns alıp onu sürerken aynı zamanda para biriktirip yeterli m,ktara ulaşınca direkt r25 e yöneleceğim.Ekipmanımı önceden alıyorum zaten :) Montumu aldım motosiklet almadan da kaskımı alırım sıkıntı yok o konuda

scooter filan tabiki almamdan sonrasını okumadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alma artık. bu kadar yorumdan sonra yorulmuşsundur. tarzını,beklentilerini bilmeden tavsiyede bulunmak yanlış. gözlerini kapa beklentilerini tespit et..
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-en-iyi-naket-259963343/detay örnek olarak attım
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Japon olsun ikinci el olsun demedi deme satarken sorun olur temiz bi japon alıp temiz temiz binersen ya değerinde satarsin yada max 500 1000 altına ancak diğer ürün gruplarını kotulemek değil amacım bu bi gerçek japondan şaşma hintliymis cinliymis uğraşma sonra beni çok anarsın demedi deme :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst