- Katılım
- 31 Mar 2016
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar başlıkta da dediğim gibi 8 yıldır motosiklet kullanıyorum 19 yaşındayım piyasayadaki birçok küçük cc motorlar elimden geçti ve ben 8 yıldır bilinçsiz kullanıyordum bu seneye kadar kask takmadım hiç kaza yapmamam baya şanslı olduğumdan sanırım neyse kazaya geleyim bi haftadır dominos ta çalışıyorum ikinci günümden itibaren kask kullanmaya başladım kullandığım motor hero plesaure kampana frenli basit bi skuter ana cadde de sağ dan ilerliyorum önüm boş sol seritteki arabacı solsan yola giren bi başka arabacıya yol verdi dayı ara sokaktan bir daldı bnm sağdan geldiğimi görmedi kornaya bastım frenlere abandım nafile baktım olmuyo yatırdım motoru skuter lerin aradaki boşluğu sayesinde ayaklarım motorun altında kalmadı sürünetek gittim adamın ön sağ kapıya kafa attım sonra sırtüstü yere düştüm kafamda kask olmasa baya sıkıntı olurdu şimdi sadece sol ayak bileğim burkuldu o ağrıyo ucuz atlattım kaskın önemini ve botun önemini çok iyi anladım lütfen korumalı çıkın gittiğim mesafe çok yakındı üşenip kaskı takmasam yazamazdım bu mesajı bakkala fırına gitcem diyip kasksız çıkmayın tekeriniz düz bassın 