8 mart gecesi Ataşehir'de Esatpaşa da beyaz 2012 R6 çalındı.

Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
54
Arkadaşlar 8 mart gecesi Ataşehir Esatpaşa dan Beyaz 2012 model Yamaha R6 motorum çalındı. Kasko poliçesine henüz baktım. Açık alandaki hırsızlığı ödemiyorlarmış. Kapalı garaj veya güvenlikli bir yerden olmalıymış. Bilgilerinize. Yardımcı olabilecek arkadaşlar bana ulaşsınlar lütfen. 05424504020 Can Yemenicioğlu
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Arkadaşlar 8 mart gecesi Ataşehir Esatpaşa dan Beyaz 2012 model Yamaha R6 motorum çalındı. Kasko poliçesine henüz baktım. Açık alandaki hırsızlığı ödemiyorlarmış. Kapalı garaj veya güvenlikli bir yerden olmalıymış. Bilgilerinize. Yardımcı olabilecek arkadaşlar bana ulaşsınlar lütfen. 05424504020 Can Yemenicioğlu

Öncelikle geçmiş olsun , motosikletinize ait güncel resim ve ayırt edilebilmesi için modifiye varsa belirtin lütfen. Ayrıca , plaka ve şaşi numarasını da eklemeyi unutmayın.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Kardeş geçmiş olsun aynı yerde oturuyorum.
Biraz daha bilgi verirsen iyi olur.
nerde duruyordu? kilit? vb önlemin varmıydı?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun.:pale:
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
2
geçmiş olsun, böyle haberleri gördükçe motor alma isteğim yavaş yavaş kayboluyor bende o civarlarda oturuyorum cumhuriyet mahallesinde ne yazıkki apartmandayız ve garaj yok :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuzeniminde motoru çalınmıştı
semtten tanıdığımız bir abiyi hatırla araya koyduk
oda araştırdı sonra biraz para verdik nurtepede
sonra biz bekledik 10 dakika sonra dedikleri yerde
aldık motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst