- Katılım
- 31 Mar 2018
- Mesajlar
- 2,648
125cc motosikletten 100km/h üstünü bekler ve sürekli 110-120 zorlarsan motosiklete de cebine de yazık edersin.
Benim anladığım Trapse farklı bir şeyden bahsediyor. Zaten o yüzden Angrypower bu aralar rüzgarlı ondan olabilir demiş.
@Trapse eskiden 120 ye çıkabilirken şimdi düzlükte zar zor 100 ü gördüğünü söylemiş.
Benim motor 11 beygir. Aşırı rüzgarda 100 ü zor görüyorum.
@Trapse'nin motoru 13 beygir.
100 ü daha rahat görmesi lazım.
125cc ile sürekli 110-120 motoru zorlar o ayrı mesele.