76 modal ızh planet rus hakkında bilgi

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
17
s.a arkadarlarım abılerım kardeslerım =) motoran mtr 100 spot modeli olan bır motora sahıbım ve bugun bı teklıf geldı 76 model planet motoru benım motora karsı tks ıstedıler sadece 4. vıtesınde sorun varmıs onu yaptırıpda verecek bırde boya masrafı varmıs ama bana agır gelır dedı motor sahıbı bende tanıdıklarım oldugu ıcın sorun deıl dedım suan tks dusuncesındeyım motoru bılenler kullananlar tecrube sahıbı olanlardan motor hakkında bılgı (+) veya (-) ' lerınıı solermısınız yardımlarınızı beklıorum bırde tsk edıyım mı etmıyım mı bu konudakı goruslerınızıde beklıorum saygılar iyi forumlar :cat:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
IZH'de ayna varsa takas teklifini kabul et,eğer avatardaki motorun gibi aynasız kullanacaksan yazık olur. Motoru biraz sürmüşlüğüm vardır ama yanıltmak istemem,daha bilen birileri vardır elbette.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
17
:cat::queen: AYNA SEVMIORUM BEN motorumun orjınal aynaları yolda gıderken gevsıyor ve aynanın bı anlamı kalmıyor gerçi bende yakıstıramıorum motoruma aynayı :D ama bı kotu yanı yok bana ben böle 300 km gıdıp 300 km geldım hee tabıkı bu dogrumu deıl tabı ama napıyım alıskanlık 14 yasımdan berı aynalı motor kullanmadım tks olayınada gelınce herkes cok ii dıyor motora hıc kacırma dıyorlar sana tek sıkıntısı yakıtı olur dıyorlar ama o yaktıgı yakıtta hakkı o motorun dıyorlar.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
:cat::queen: AYNA SEVMIORUM BEN motorumun orjınal aynaları yolda gıderken gevsıyor ve aynanın bı anlamı kalmıyor gerçi bende yakıstıramıorum motoruma aynayı :D ama bı kotu yanı yok bana ben böle 300 km gıdıp 300 km geldım hee tabıkı bu dogrumu deıl tabı ama napıyım alıskanlık 14 yasımdan berı aynalı motor kullanmadım tks olayınada gelınce herkes cok ii dıyor motora hıc kacırma dıyorlar sana tek sıkıntısı yakıtı olur dıyorlar ama o yaktıgı yakıtta hakkı o motorun dıyorlar.
4
adam zaten aynayı motoruna yakışsın diye koymamış güvenlik elipmanı olarak koymuş.ister ki 100000 km git gel birgün lazım olur ama o an olmadığı için kullanamazsın,daha da acısı bundan sonra istesen de ilelebet kullanamazsın...
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
17
anlıyorum sızı ama bıde şu IZH PLANET hakkında bılgı versenız tks a gıreyımm mı gırmıyeyım mı :cyclopsan
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
127
O motor 2 zamanlı ve bildiğim kadarıyla 350 cc. Onun benzininin hakkından gelemezsin.
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
76 İZH çok sağlam motor. pancar motoru diye de geçer ama 76 modelde artık bitmiş ölmüş.
çekişi çok iyi; buna nazaran sınıfına göre ağır bir motor hantal kalır(mz ve jawa ya göre). çok aşırı benzin yakar. yedek parçası problem. motordan anlayan usta bulmak problem.

herhangi bir şekilde takasla ya da para vererek almazdım. sadece oter parasını öde senin olsun deseler yine almam. noter parasıda onlardansa alınıp bir çekme belgesiyel kenarda durabilir. arada sırada binilir. onun dışında bu günki motorların tırnağı bile olacak haddi kalmadı.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
17
bu demek oluyorki benım motoran mtr 100 um ızh ye gore daha kullanıslı az yakan ve bende kalması gereken motor oluyr herkese bılgıler ıcın cok tesekkur ederım ii forumlar saygılar..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
5
usta ben ikisinide kullandım rus motorun yapısına bağlı birincisi ızh motor dediğin zaman ıj girer işin içine göçmen rusu girer bide türkiyede toplama uçsom lar girer eğer uçsom sa ver 300 lira sürüsüne bereket göçmense bakımlıysa motor 500 600 liraya bulursun tabi bu dediklerim plaka olmak şartıyla ıj sa 400 e buluruz ama araman lazım plakalısını bulmak zor varsada adam çok ister klasik der ki eski ama klasik sayılmaz hele 76sı hiç sayılmaz magnte 3 yada 4 yazıodur yanında motorun mavi beyazdır büyük ihtimal. üzerine alacaksan bin lira yap takas :D yada yedi yüz elli bendede motoran 100 mtr sport var benzini ideal 2012 benimki güzel motor rus motorda alıp satarım. parçası yok bu arada bu sene bulamadım yani getirmedi parçacı anca kahraman maraş antep karaman mut ta felan bol parçası. hız konusuna gelince motorun çekimi iyi olunca o çekimi beygiri iki dişliyle hıza çevirebilirsin ben o motorla 200 yaptım yaptım yapmasınada güvenli değil ben uçsom la yaptım hele onunla hiç güvenli değil. ama göçmen veya ıj sa ve iyi baktıysa bişey diyemem git ustaya anlarsa oynasın biraz büyütsün dişlini çekimden düşer ama düşsede fark edemen yap hızını ama o motor tam dağ motorudur avcı motorudur varsa sizin orada yörük köyü git plakasızını yüz liraya alırsın benim diyeceğim motorun temizse yeniyse başa baş takas diosa güle güle de adamlara gönder.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

ha son olarak rus motoru alırsan jawa karbiratörü tak yazında hava filtresi kullanma yakıtın yarı yarıyadan fazla düşer usta 10 krş a yani yüz binliraya düşer tabi binişinede bağlı ;)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
muhabbete gel :)

sakın öyle bir takasa girme arkadaşım :wiinkk:

nadide, değerli, kullanışı, sorunsuz bir motor olsa senin motora yazılmaz uyanıklar..

ayrıca aynasız motosiklet kullanmak apaçiliğin daniskasıdır karar sana kalmış.. bu sitede hiç bir mazereti ve izahati olamaz
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
usta ben ikisinide kullandım rus motorun yapısına bağlı birincisi ızh motor dediğin zaman ıj girer işin içine göçmen rusu girer bide türkiyede toplama uçsom lar girer eğer uçsom sa ver 300 lira sürüsüne bereket göçmense bakımlıysa motor 500 600 liraya bulursun tabi bu dediklerim plaka olmak şartıyla ıj sa 400 e buluruz ama araman lazım plakalısını bulmak zor varsada adam çok ister klasik der ki eski ama klasik sayılmaz hele 76sı hiç sayılmaz magnte 3 yada 4 yazıodur yanında motorun mavi beyazdır büyük ihtimal. üzerine alacaksan bin lira yap takas :D yada yedi yüz elli bendede motoran 100 mtr sport var benzini ideal 2012 benimki güzel motor rus motorda alıp satarım. parçası yok bu arada bu sene bulamadım yani getirmedi parçacı anca kahraman maraş antep karaman mut ta felan bol parçası. hız konusuna gelince motorun çekimi iyi olunca o çekimi beygiri iki dişliyle hıza çevirebilirsin ben o motorla 200 yaptım yaptım yapmasınada güvenli değil ben uçsom la yaptım hele onunla hiç güvenli değil. ama göçmen veya ıj sa ve iyi baktıysa bişey diyemem git ustaya anlarsa oynasın biraz büyütsün dişlini çekimden düşer ama düşsede fark edemen yap hızını ama o motor tam dağ motorudur avcı motorudur varsa sizin orada yörük köyü git plakasızını yüz liraya alırsın benim diyeceğim motorun temizse yeniyse başa baş takas diosa güle güle de adamlara gönder.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

ha son olarak rus motoru alırsan jawa karbiratörü tak yazında hava filtresi kullanma yakıtın yarı yarıyadan fazla düşer usta 10 krş a yani yüz binliraya düşer tabi binişinede bağlı ;)

ince meme ve iyi bir karbüratör ayarı ile bile 4.5 litreden daha az yakmaz o motor. ki 4.5 litre demek 20 krş demek. açık hava filtresi demek ekstra yakıt demek, eğer açık hava filtresiyle daha az yakan bir motor varsa onun karbüratör hava ayarı ideal seviyede değildir.

bu gün bahsettiğiniz 10 kuruş miktarını yani yüz bin lirayı 100cc 4 zamanlı cuplar bile kılı kılına buluyorlar...
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
planetlerin 4 zamnlısıda bulunmaktadır ayrıca su soğutmalıdır 4 zamanlısı.Hava soğutma olanlarıda izh-hhh jupiteri vs var.2 zamanlı hava soğutmalı olanları en güzel randımanı yüksek rakımlı yerlerde verirler.yük taşımak için birebirdir.Biyel kolu uzundur,şanzumanıda ağırdır.Bunlar yük çekmede artlarıdır.Bunların cift silindirliside vardır.Çiftinin Kronik rahatsızlığı ise krangının cabuk dağılması.Parcalarına,Manisa-izmir-Antalya-Adana-Konya gibi şehirlerde ilçelerinde ulaşılabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst