- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Motorum cbr 250r. şuan 700 km de. Ben 0 aldım .
Öncelikle belirteyim çok sinirliyim . Sözde 0 japon alıyoruz değil mi ?
Sorunum şu, ilk günlerde farkedemedim yada yoktu bilmiyorum. Yeni farkettim belki yardımcı olabilirsiniz bana diye sormak istedim.
30 km ve üzeri hızlarda motor resmen sağa çekiyor . Gidon sağa bakıyor hafif kontrol dışı. Ellerimi bırakınca sağa kayıyor motor tabi gidon sağa doğru baktığı için. Bu nasıl oluyor ? Dümdüz yolda gidon niye sağa baksın ? sağa virajları iyi alıyorum fakat sola virajları alamıyorum .
Bu nasıl oluyor ya 0 motorda ? üstelik HONDA . Canım çok sıkıldı . Yarın video çekmeyi düşünüyorum . Eğer çekebilirsem eklerim .
Açıkçası yolda tam düz gidemiyorum zaten . Dengemi sola vermem gerekiyorki düz gideyim , oda gidon hala sağa bakmasına rağmen öyle gidiyoruz.
Anlayamadığım niçin dümdüz yolda düz gitmek var gidon hep sağa bakıyor ve bu yüzden beni hep sana çekiyor ?
Birde eskiden olmayan yeni olan belki ilgisi olabilecek bir sorun daha var. motor kapalıyken hafif ileri ittirip ön freni sıkınca tak diye ses geliyor .
Eski scooterimle kaza yaptığım için şasesi yamulmuştu sağa çekiyordu .Ona eywallah ama bunedir ya? zaten satma sebebimin biride sağa çekmesiydi scooterimin , soğutmuştu beni.
Teşekkür ederim.
Motorum cbr 250r. şuan 700 km de. Ben 0 aldım .
Öncelikle belirteyim çok sinirliyim . Sözde 0 japon alıyoruz değil mi ?
Sorunum şu, ilk günlerde farkedemedim yada yoktu bilmiyorum. Yeni farkettim belki yardımcı olabilirsiniz bana diye sormak istedim.
30 km ve üzeri hızlarda motor resmen sağa çekiyor . Gidon sağa bakıyor hafif kontrol dışı. Ellerimi bırakınca sağa kayıyor motor tabi gidon sağa doğru baktığı için. Bu nasıl oluyor ? Dümdüz yolda gidon niye sağa baksın ? sağa virajları iyi alıyorum fakat sola virajları alamıyorum .
Bu nasıl oluyor ya 0 motorda ? üstelik HONDA . Canım çok sıkıldı . Yarın video çekmeyi düşünüyorum . Eğer çekebilirsem eklerim .
Açıkçası yolda tam düz gidemiyorum zaten . Dengemi sola vermem gerekiyorki düz gideyim , oda gidon hala sağa bakmasına rağmen öyle gidiyoruz.
Anlayamadığım niçin dümdüz yolda düz gitmek var gidon hep sağa bakıyor ve bu yüzden beni hep sana çekiyor ?
Birde eskiden olmayan yeni olan belki ilgisi olabilecek bir sorun daha var. motor kapalıyken hafif ileri ittirip ön freni sıkınca tak diye ses geliyor .
Eski scooterimle kaza yaptığım için şasesi yamulmuştu sağa çekiyordu .Ona eywallah ama bunedir ya? zaten satma sebebimin biride sağa çekmesiydi scooterimin , soğutmuştu beni.
Teşekkür ederim.