Hjc onermiyorum (rpha10 benim kaskim) hicbir parcasi yok , ayrica hjc nin plastiklerinin kalitesi gercekten cok dip seviyede. Ls2 nin o fiyat aralığı cok konforsuz... Sürücü kursumda kursiyerlere verdiğim kasklar Ls2... Scorpion derdim ama o fiyatlara yok. Givi nin kasklarina bakmanizi oneririm. Mutlaka cene alti perdesi olan bir kask tercih edin...