70 bin km de cbf 150 mi? Sıfır rks kuba cappucino falan mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar merhabalar. Cbf 150 bakiyorum ama parama gore kmleri cok yuksek. Vee modeli de 2008 2010 arasi. Bu motoru mu yoksa sifir model sifir km kuba ya da capphcino 125 falan mi alsam? Önerilere acigim
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
2020 model ns 160 ım var 17000 kmde sen kuryelikte en sık kullanılan motosiklet olan cbf in 12 yaşında modelinin 70000 km olduğunu iddia ediyorsun :) Eğer acemiysen ve yanında motordan anlayan birisi varsa cbf al derim.Hem piyasası var hem hafif acemiler için kullanımı çok kolay.Vites zorsa cappucino da alabilirsin .İkisi çok farklı kulvarlarda bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ns 160 nasil? Onun yedek parcalari var mi servisi nasil
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
siz düzenli motor mu değişiyorsunuz yoksa aylardır motor mu almadınız çözemedim her seferinde motor üzerine başlıklarınızı görüyorum sadece meraktan soruyorum hiç motor aldınız mı?
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
146
Bütçen ne kadar bilmiyorum ama 2015 üstü bişey bak daha sağlıklı olur

Bajaj V15 bakabilirsin enjeksiyonlu ve önde abs var
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
CBF 150 Zaten yağ yakmasıyla meşhur bir motor. 70 Bindeki olanı da 2 zamanlı makineye dönmüştür.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Cbf150 al kendin orjinal parça kullan sıfır motor yaptır kafan kulağın rahat sür ..
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Dün aksam cengelkoyde bi mekanda oturduk enteresan bi şekilde herkes cappucinoya biniyordu. Sanki devlet dağıtmış gibi. Demek ki memnunlar ki biniyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Prosofi diye İzmitli vlogger bir arkadaş var, onun da motorlarından biri Cbf 150, dünkü videosunda 100.000 km.yi devirmiş Cbf 150 motorunu orijinal parçalarla toplattığını anlatmıştı, bir 100.000 km daha gider diye anlatıyordu.
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
80 bini devirmek üzereyim.
İnsan gibi kullanılınca yağ yakma yok.
Herhangi bir dönüşüm geçirmiyor.
İnsan gibi kullanmaktan kasıt gazı köklememek, 3-4 bin devri geçmemekse doğrudur. Dediğin gibi; insan gibi kullanınca yağ yakmıyor. Motor epi topu 10 bg falan zaten. O güce ihtiyaç duyulan zamanlarda o gücü alayım dediğin zaman 7200 devirde veriyor. O devirlere çıktığında yağ yakmaya başlıyor. Sıfır silindir piston at yine aynı. Hayatımda kullanmamış, görmemiş olsam okey derdim. Bütün kurye arkadaşlarım yağ yakma muhabbetinden farklı modellere geçmişti zamanında.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Dün aksam cengelkoyde bi mekanda oturduk enteresan bi şekilde herkes cappucinoya biniyordu. Sanki devlet dağıtmış gibi. Demek ki memnunlar ki biniyorlar.

Cappucino yu satılığa koyduklarında kime satıyorlarmış onuda sorsaydın benim çevremde de çok görüyorum biri kırmızı car satılığa koydu aylardır satamadı
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Eski Cappuccino 50 kullanıcısı olarak söyleyeceklerim:
-Selesi sert
-Frenler yeterli diyebilirim
-Malzeme kalitesi orta derecede
-Yakıt tüketimi (80 liğe çevrilmişti) basarsam 100km/3.5 4 yakıyordu (o zamanlarda depoyu 40 tlye fulluyordum 2021 başları)
-Lastikler Cst marka aman noluyor dedirtebilir ve yeni lastik takarsanız o beyaz yanak olmuyor ve görüntüsü bir nebze kötüleşiyor
-Göstergesi güzel birden fazla renk seçeneği var
-Aydınlatmaları yanlış hatırlamıyorsam hepsi ledti
-Stopta buğulanma olabiliyor
-Ön gözde usb çıkışı var
-Titreşim yok diyebilirim
Aklıma gelen bunlar, gidip yakından görmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Dunyanin etrafi 40 bin km. Yani cbf dunyanin etrafinda bir tur atmis, obur turunu tamamlamasina cok az kalmis.

Yani 70 bin km deki cbf cok gezmis, muhtemelen Marco polo dan,ve Evliya celebi'den daha fazla gezmis.

yani o motor bilge motor. Cbf i saygiyla selamliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya amacimiz esimle beni a noktasindan b noktasina gotursun. 😁 x city 250 alicaktm abi o da çok yakiyor ya.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,993
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ya amacimiz esimle beni a noktasindan b noktasina gotursun. x city 250 alicaktm abi o da çok yakiyor ya.

Yukarıda 80cc'ye dönüştürülmüş Capuccino 3,5-4 yakar denmiş, X City şehir içi 3,85 (en fazla) şehir dışı 3,2 (en az) yakar. Konu yakıt ise bir dezavantaj göremedim...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ya amacimiz esimle beni a noktasindan b noktasina gotursun. x city 250 alicaktm abi o da çok yakiyor ya.

Bende xmax 250 var, normalde 3.3 litre/100km falan yakıyor, har hurt kullanırsam çok basarsam da 3.5litre/100km yakıyor. xcity de aynı motoru kullanıyor, o da benzer yakıyordur.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Tercihlerin içinden konuşuyorum al bir cbf orjinal parçalardan sıfırdan iyi bir ustada toplat kafan kulağın gönlün rahat bin sanki fabrikadan sıfır motor almış gibi ..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
km pek takılma o iş kolay eğer önden kazası yoksa satan kurye değilse cbf alınır
bizim millet daha km ve model takıntısını aşamadı
bir arkadaş v storm bakıyor 80000 km de 2010 model motosikleti almaya korkuyor lan bu 20 yıldır üretilen ve üretilmeye devam eden bir motosiklet aynı corolla ve civic gibi düşün ama düşünemiyor şimdi araba alacak olsa 2000 model 400000 km deki japon arabayı alır ama motosikleti almıyor arada hiçbir fark yok BENCE
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst