7 Ocak Direksiyon sınavı

Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
25
Bugün Kayışdağı İlköğretim okulunda A2 direksiyon sınavına girdim, tabi sınav denirse. gordugum en kucuk ve dengesiz scooterla (50cc Honda today) 3 tane kukanın arasında geciyorsunuz (tahminimce 10-15 saniye sürüyor) sonra motordan iniyorsunuz ve ehliyetiniz hayırlı olsun.
okulda ogrendigimize gore sabah seansında sınava girenlerin hepsi gecmis. (motordan dusenler de dahil). oglenden sonraki bolumde de kalan oldugunu dusunmuyorum. Peki ehliyet almak bu kadar kolay mı? sonra da trafik kazalarından dem vuruluyor.

herkes ehliyet almak zorunda degil. yani gercekten bu isi ogrenene kadar ehliyet verilmemeli. bence asıl komik olan gözetmenlerin A2 ehliyetlerinin olmaması. bunu sadece tahmin ediyorum ama malesef kuvvetle muhtemel. yani sizin motosiklet sürüp süremeyeceğinize karar veren kişi aslında hayatında hiç motosiklet kullanmamış biri. zaten sınav da sınav değil. tek olay oraya gelip sınav tutanağını imzalamanız. tıpkı okulda girdiğin vizede sınav kağıdına adınızı yazıp çıkmanız ve hocanın size 100 vermesi benzeri bir durum. tam anlamıyla 3. dünya ulkesiyiz. yazık, cok yazık...
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
Dostum,
bugün ben de aynı yerde sınava girdim. Senin dediklerine katılıyorum ancak yakın zamanda okudugum bir habere gore 1.100.000 ruhsatlı motor varken sadece 100.000 adet A2 ehliyetli arkadaş varmış. Şimdi bir de olaya şu açıdan bak Ehliyet almak bu kadar TEŞVİK edilmese sence bu sayı nerelerde olurdu. Elbette ben de adam gibi hak edenin ehliyet almasından yanayım ama ehliyet sayısı da belli rakamların üstüne çıkmadan da resmi kanallar nezdinde maalesef motosikletin ve motosikletlinin hak ettiği yere gelemiyeceğini düşünüyorum.
Bugün sınava giren tüm arkadaşları tebrik ediyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Bu sabah bende aynı yerde o hengamenin içindeydim..
Gönül isterdi ki herkes ehliyetini hak ederek alsın.. Ama biz bu ülkede neyi hak ederek yapıyoruz ki?
Eğitimin her seviyesinde kendimizi kayırıyoruz sonra "eğitim şart" deyip duruyoruz..
"Böyle gelmiş böyle gider" ile bakalım nereye kadar gider.. :farao:
Herkesi tebrik ediyor, trafikte çok dikkatli olmalarını temenni ediyorum..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ehliyetleriniz hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
26 kasımda bende hasan leyli ilköğretim okulunda sınava girdim sizin dediklerinize aynen katılıyorum:cat:
Yapacak birşey yok sadece ehliyetleriniz hayırlı olsun demek düşer....
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
34
Sınavda bende oradaydım hangi kurstan ehliyet aldığınızı bilmiyorum ama muhtemelen birbirimizi görmüşüzdür neyse asıl söylemek istediğim şu ki ehliyet bu kadar kolay alınmamalı diyorsunuz öncelikle sizde herkes gibi hadi bir an önce olsada bitse nasılolsa motoru kullanıyoruz diye düşünüyorsunuz ve komisyonda siz ve herkes gibi aynı duyguları paylaşıyordu ve o yüzden çok kasmadılar zaten sizin ve herkesin ne kadar mükemmel motor kullandığına bakmadılar ki bu doğal birşey sadece bunu yapabilecek kapasitede olup olmadığınıza bakıyorlar ayrıca zaten sizin gittiğiniz kurstaki motor hocalarınızın tuttuğu bir çizelge var tabii eğer pratik yapmaya gittiyseniz ve bu hocalarımız biz zorlanmadan sınav olalım diye komisyon üyelerine gerekli açıklamaları yapıyorlar ayrıca bakanlık yanlış bilmiyorsam ki yanılabilirim A2 ehliyeti olan öğretmenleri görevlendiriyor sınavda yani oradaki kelli felli bıyıklı hocaların motor ehliyeti var demek oluyor bu son olarak tabiiki bu olay sınavda ve komisyon da değil yazıldığınız kursta bitiyor onların vermiş olduğu eğitimi konuşmak gerekiyor hiç kimse ilk başlarda mükemmel yapamaz bu iş zamanla oluşur bu da kişiye kalmıştır herkes kendini bilip öyle hareket etmeli kendini tam hazır hissetmedikçe trafiğe çıkmayacaksın başkalarının seni değerlendirmesiyle değil senin kendini bilmenle olur bu
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst