7. Mersin Buluşması ( 11 Haziran 2006 - Pazar)

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
cuma günü gerçekleştirdiğimiz toplantıda katılımın az olmasından dolayı hafta sonu için bir plan yapılmamıştı.. zaten pazar günü içinde çok eksigimiz wardı.. :salut:


pazar günü geldi çattı.. tabi kalan sağlar yani biz hiç yerimizde dururmuyuz.. :cherry: güzel bir pazar sabahıydı..

image10053ze.jpg


atladım motora vurdum sahile.. tek gezmek olmas tabi.. :) sonuçta kalan sağlar war.. bizim moto_yunusu ve davulcu hojayıda aradım.. ::telefon:

sahilde ağır ağır ilerlerken sağda 2 tane bmw 1150.. elamnın motoru arıza yapmısh.. motorcu motorcunun 7/24 yol yardımıdır diye hemn çektim sağa.. :cherry: elemanın benzn hortumunda sorun war.. elimizden bişey gelmedi o an.. ama teknik desteği çağırmışlar ztn.. :queen: bizim elemanlar gelene kadar bayağı bir muhabbet ettik zatn.. Tanju hocamıza teşkkrlerimi sunarım.. neyse ki hortum deiştirildi davetler yapıldı.. onlar uzadıı.. ben hala bizimkileri bekliyorum.. ::blusssh:

image10076uy.jpg


neyseki bizimkiler çok şükür geldi..

image10089tp.jpg


sonunda kahvaltı için Sarnıç tesislerine gitme kararı alındı.. mademki az kişiyiz bizde yakın bi yerde yayla havası alılım dedik.. ama önce başkanımızın yanına uğrayıp rızasını alıp elini öpmemis gerekirdi.. :p :queen:
başkanımıza ugradık ama oda ne ders çalışması gerekn başkanmz atladı motora.. :queen: :queen: sayımız 4 ü buldu.. anlaşılan başkanımız bizi yalnız göndermek istemedi.. :cherry: bi an önce yola koyulduk..

image19850jn.jpg


sarnıç tesislerine wardık.. aa oda ne bizim senkaan hoja ve yenge yola koyulmuslar bile.. :queen: biraz yalnız kalıp başbaşa takılmak istemiişler ama mersin mt iş başında.. :queen: ööle kimseyi kolay kolay rahat bırakmas.. :pl: :cherry:

burada senkaan hojadan bana tehditler yükseliyo.. ::pokey:: :queen: :queen:

image10115ot.jpg



neyse çaarı hoja hemn attı kendini mangalın başına..

image10120rq.jpg


sucuklarrrr... oy oy oyy.. ::exclaim: ::exclaim:
image10137bv.jpg


yemekleri yedikten sonra gözne kalesine doğru çıktık ama ondan sonrasında pek foto çekmedik..

image10141zy.jpg


image10151xb.jpg



fazla geç olmadan dönüş yoluna koyulduk.. bu defa mersin mt ye göz değdi galiba.. gelirkn ufak tefk kazalar atlattıkk.. mersin mt soluğu Cep Sinemasının cafesinde aldı.. ::sefereee Bayağı yorulmuştuk.. Her ne kadar kısa ve az katılımlı bir gezi olsada zevkliydi.. :cat: Teşekküler Mersin MT :cat:

not=başlığı biraz geç açtım özr.. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
205
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline sağlık :)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
başlık çok geç açıldı ve keşke hiç açılmasaydı. ne o benim foto öyle!!! ağlar gibi... kaldır hemen o resmi!!! daha sabahın körü, site gelmeden kurtul o resimden bende imajı çizmekten!!!:cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
puhahahaa... zaten senin için koydum abi o resmi.. :queen: orada ağlamıyon tehdit ediyon ama neyse.. :queen: benm çektiiim bütn fotolarda off-side çıkıyon.. :p hem o fotonun sadece senin olduun kısmı kesip msne avatar yapacam.. hatta motosiklet.nete.. :queen: :cherry:

aslında eksik fotolarımız war.. cikste atsaydı fotoları.. çok ii olurdu.. 6. gezi den bahsediyorum.. hani kapızlı olayı..
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
pc senin bardağın taştı....::hakem1::
ok sen görecen. seni rezil edicem bekle ve gör::evil::
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
gerçekten kısa ve öz bir gezi oldu.katılan,katılamayan ve katılamayacak durumda olan tüm arkadaşlara teşekkürler:)
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
benkaan' Alıntı:
pc senin bardağın taştı....::hakem1::
ok sen görecen. seni rezil edicem bekle ve gör::evil::


bakın bakın işte yine senkaan abi beni tehdit ettiiii... :queen: :queen: :queen: şimdi nezih abi gelsin o kocaman grossuyla üstünden geçsn gör bakalım.. :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
o zmn ben bu akşamki buluşmaya gelmem.. uzaktan seyrederim.. :queen: :queen: gelsemde motorun üstnden katılırım.. her an kaçmak için.. :cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
sen emanete bi 600 lük al anca onla kaçarsın 125 liğin fıs yetmez...:queen:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
haklısın pc biraz ileri gittim. sözümü geri alıyorum çünki senin motorun fıs değil. yani fıs bile değil...sadece fı
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
benkaan' Alıntı:
haklısın pc biraz ileri gittim. sözümü geri alıyorum çünki senin motorun fıs değil. yani fıs bile değil...sadece fı


:queen: :queen: :queen: kedi ciger meselesi... :queen: :queen:


ama bak gör sen akşam gelirken yanımda ufak limon yada patates getirip tıkacam egzozlarına.. bakalım tıkalıyken nasıl çıkacak sesi.. :cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
sen değil motorun benim yanıma bile yanaşamıyacaksınki motorlu. ayrıca bu ne ciğermişki pisiklete benziyo... mobilete bin sen daha iyi karizma yaparsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst