7. EMOK Festivali 2008

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
26
bir sezonda marmok ve emok ikisi birden olabilirmi bilemiyorum ama katılmaya çalışıcam.(malum iş hayatı)
 
Katılım
2 Şub 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar bende bu sene ilk defa katılmak istiyorum.ınşallah çalışma günlerim uyarda gelirim.çooooook istiyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
inş. bende gelmek istiyorum malum iş hayatı izin alabilirsem kesin gelicem çok zevkli ve eylenceli olacağı kesin
 
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
1
EEEEEWEEEEEEEETTTTT ARKADAŞLER EN SON UZUN YOLUMU RAMAZAN BAYRAMINDA YAPMIŞTIM 2300 KM FALAN ANADOLUYU ARŞINLAMIŞTIM BIRAZ, EMOKTA BENIM ICIN IYI BIR GEZI OLUR GECEN YIL IŞLERIMIN DUZENSIZLIGINDEN DOLAYI NASIP OLMAMIŞTI:pr: IŞLERIMI ŞIMDIDEN AYARLAMAYA BAŞLADIM BILEM. KUŞADASI'NDAN SEVGILERIMLE:rendeer:
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
2
bende ilk olacak insallah işleri ayarlaya bilirim mesafa okadar uzak degıl belki günü birlik olabilir olsunda artık ne olursa olsun ..
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
114
ooow bizim memleketmiş bende kınıklıyım önünden geçip gidiliyor 2-3 km arası var. temmuzdada kınıkta festival oluyor
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Ben de daha önce çok istememe rağmen katılamamıştım. Bu sene bir aksilik olmazsa katılmayı düşünüyorum. Africa Twin i boşuna mı aldık yani. Bu yıl bütün festivallerde varım. Selamlar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
benimde ilk olcak gelcem inşallah tabi o tarihde bulgaristanda olmazsam kaçırmam böle organizasyonları:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Tekirdağ MT Dende Toparlanırsak Geliriz ama 4 -5 makine garanti : ) Bide ŞEy Dicem bizim Grupta SAdece 1 enduro var dier 3 ümüz chopper 1 imizde RAce Yani Chopperlar katılmayacak die bi kaide yok ya :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
Bu sene gelmezsem ayıp 2 hafta içinde motorum gelio nasılsa canım KARION'um Karionumla bende ordayım
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
geçen seneki emokda mayomuzu şortumuzu giyerek ufak gölette türlü rezillikler yapan eskmt bu senede tüm kararlılığıyla gene bir gölet bularak gene türlü rezillikler yapacaktır yüzme bilmeyen arkadaşlar itina ile boğdurulacak sonra akabinde yeniden hayata döndürülecektir şişme botları hazırlayın :mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
geçen seneki emokda mayomuzu şortumuzu giyerek ufak gölette türlü rezillikler yapan eskmt bu senede tüm kararlılığıyla gene bir gölet bularak gene türlü rezillikler yapacaktır yüzme bilmeyen arkadaşlar itina ile boğdurulacak sonra akabinde yeniden hayata döndürülecektir şişme botları hazırlayın :mrgreen:

:mrgreen::mrgreen:

2.000 kişi arasında Eskişehir ekibini nerde diye sorulunca parmaklar göleti gösteriyodu...

:p:p

Bu sene yine bi atraksiyon yapmak lazım :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
1
Geçtiğimiz sene bütün hazırlıklarımı yaptığım halde oğluşum hastalndı diye katılamamıştım inşallah bu sene de bi aksilik çıkmaz :)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
insallah bu sene bolumt olarak bir grup gelmeyi dusunuyoruz bakalim meshur emok festivali nasil oluyormus bizde gorelim :p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Volkan'a söz verdim sayılır.:mrgreen:Yılda bir kez olan gezi istihkakımı EMOK 2008 de kullanmak istiyorum.:pHadi hayırlısı.Eskişehirli bir Kütahya MT ci olarak güzel geçeceğini umuyorum...:cat:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
geçen sene Kırka'da donduk geberdik...Bu sene katılmayı düşünmüyorum .Bilecik nasıl olur bilemiyorum...Kırka'daki yemek organizasyonu falan fiyaskoydu...Sıkıntı çektik...En küçük ayrıntıya kadar herşey önceden bildirilmeli ve orada sürpriz yaşamamalıyız...Yaz ortasında 50 derece sıcaktan oraya gidip titremek kahretmişti:queen::pale::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst