- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 14
arkadaslar bisey sormak istiyorum:silent: bu festival nerede ve nezaman yapilicak
bilgi verirseniz sevinirim...
bilgi verirseniz sevinirim...
Birinci sayfadaki ilk mesaja giderrsen ayrıntıları bulursun...arkadaslar bisey sormak istiyorum:silent: bu festival nerede ve nezaman yapilicak
bilgi verirseniz sevinirim...
Geçen seneden daha çok katılım bekliyorum MT'den haberiniz olsun.
Geçen sene Ankara MT, Muğla MT ve Eskişehir MT vardık sadece. Sanırım Kütahya MT'den de birkaç arkadaş gelmişti.
Bu sene gelmeyenin başlığını kilitlerim ona göre :mrgreen:
Haa tehdit mi ediyorum? Sanırım evet![]()
Kovmazlar kovmazlar gel ne olursan ol yine gel...
:mrgreen:
Mete pandası seni dört gözle emok 'a bekliyorum bitsin bu hasretlik kavuşalım gayri
çadırda yer varmı bora? bi senedir senle yatmıyoruz :wiinkk:
ya eskisehir sayfası açılmıyo ! bi sürü lüzumsuz sey koyuyorsunuz bos kalabalık, sinirlendim saracak yer arıyorum !