7 aydır çalıştığım yayla cafe yandı

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
abi sen ne bahtsızsın be...aynı ben...
metecan sorma be kader işte olsun son gülen iyi gülermiş allah(c.c)büyük! rabbim sağlık sıhhat versin çocuklarımızı kötülüklerden korusun sabır'la yola devam.........................................................
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım. Hayattaki tüm iyi şeyler gibi kötü şeyler de bizim için.. Bugün yaşadıklarımız yarın kim olacağımızı belirler. Size kolay gelsin umarım eskisinden de güzel ve bahtı açık bir yer olur. Sevgiler.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
büyük geçmiş olsun can kaybı olmamasına sevindik en azından.perşembe sabahı geçen itfaiye araç sayısı çok fazlaydı dikkatimi çekmişti herşeyde bir hayır vardır diyelim
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ogün arkadaşım hem sana hem işletmecilere hemde çalışnlara büyük geçmiş olsun.
umarım en yakın zamanda tekrar eski günlerinize dönersiniz.sizin olduğunuz bir saatte olmaması sevindirici.14 dakikada belki 14 kişi kurtulamayabilirdi.
sana ve dğer dostların başlarına bir şey gelmemesi tek mutluluğumuz
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Gerçekten çok büyük bir facia atlatılmış bence.Ogün,böyle birşeyin olmasına gerçekten çok üzüldüm.Herkese geçmiş olsun
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ogün çok geçmiş olsun ..İşallah en kısa zamanda eski haline döner ..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
geçmiş olsun dostum. en azından can kaybıın yaşanmaması biraz olsun teselli olmuştur.

inşallah en kısa sürede eski haline kavuşur
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
destekleriniz umutlara dair heyecan ve güç veriyor! herkeze tek 'tek çok teşekkür ederim sağolun varolun .........
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
arkadaş'lar yanan cafe'mizin yapım çalışmaları sürüyor! ama ben yine k.çamlıcada libadiye cad. çok şirin bir yere başladım.
cuma ve pazar günü 8.30 sonra programda'yım gelmek isteyen MT 'den arkadaşlarımızı beklerim...
kafe'nin site linki..
http://www.otantikkafe.com/default.asp
libadiye cad.bulgurlu muhtarlığı, bulgurlu parkı karşısı
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Hayırlı olsun Ogüncüm.En kısa zamanda gelelim ziyaretine,seni dinlemeye yeni yerinde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst