Fotoğraflara ve yorumlara bayıldım :cherry: Teşekkürler wallace fotolar ve yorumlar için,ve tabi dün için...Şu taş fırın olayına da bayıldım

Eeee biz rahat adamlarız

Ferhat la beni alacak kızlar hazırlıklı olmalı buna

Yeri gelecek hamakta sallayacaklar,yeri gelecek salıncakta
Mükemmel bir gündü:flower:
Hepimiz çok eğlendik,herkes böyleydi ::dalga:::

ulp::::friends:::160::::148::
Turcu kamping sahibine ve çalışanlarına,atv turu için yılmaz ve eşine,kısacası emeği geçen herkese teşekkürler.
Umutun değerli annesi,annemiz e çoooook teşekkürler.Bizi muazzam bir şekilde ağırladı.Bir ara kendimi saray da kral sandım:rendeer:
Şuşu ve
Feryat a ayrıca teşekkürler...::friends: İyi ki varsınız...:rendeer:
karmacoma,bu MT İzmir olarak düzenlemedik gelen gelsin şeklindeydi çünkü haftaya asıl planlı programlı bir kamp var,yani daha doğrusu MT İzmir çadır kurma olayı haftaya olduğu için bunu gidiyoruz gelen varsa gelsin şeklinde yapmak zorundaydık.Kendi aramızda gitmek ya da onun gibi bir şey için değil yani.Buraya topic açtık gelen gelir şeklinde,başka şansımız yoktu.Bunun başına MT İzmir yazsaydık,haftaya yaptığımız çadır kampını iptal etmemiz gerekirdi(iki hafta üst üste gelen olmaz).Gidilip gidilmeyeceği bile kesin olmayan bir olaydı yani.Zaten haftalar öncesinden belli olan bir şey de değildi.Üzme kendini,haftaya gelirsin çadır kampımıza

Söz bulduğum güzel deniz taşlarını ve kabuklarını vericem
syriana,gelirsen bu taraflara haber ver

İzmir de deniz,bizde enerji bitmez nasıl olsa...
