N Nexagon Katılım 23 Eki 2006 Mesajlar 672 10 Haz 2013 Konu Yazar #1 merhabalar Eğirdir festivaline giderken oluşturduğum bu raporu başka sitelerde de yayınlayacağım için blogumda hazırladım. http://king-tiara.blogspot.com/2013/06/chopper-ile-chapullamaca-icege.html
merhabalar Eğirdir festivaline giderken oluşturduğum bu raporu başka sitelerde de yayınlayacağım için blogumda hazırladım. http://king-tiara.blogspot.com/2013/06/chopper-ile-chapullamaca-icege.html
erro Katılım 12 Haz 2008 Mesajlar 5,549 10 Haz 2013 #2 selamlar, güzel ve eğlenceli olmuş.ceza olmasaymış daha keyifli bitermiş...ankara da ki bu cevherlerler tanışmak isteriz...
selamlar, güzel ve eğlenceli olmuş.ceza olmasaymış daha keyifli bitermiş...ankara da ki bu cevherlerler tanışmak isteriz...
N Nexagon Katılım 23 Eki 2006 Mesajlar 672 11 Haz 2013 Konu Yazar #4 Teşekkür ederim ben de bu forumdan öğrendim bu usulü