- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, ben uzun zamandır motosiklet arayışındayım ve kafam biraz karışık. Bu yüzden foruma üye olup sizlerin fikirlerini almak istedim. Adım Rüzgar, 23 yaşındayım.
Şimdi arkadaşlar şöyle ki, ben 2 sene önce motor hayatıma Regal Raptor DD250 e9b alarak başladım. Bu motoru seçmemdeki asıl sebep az önce anlatacağım gibi tipini beğendiğim bir cruiser bulamamamdı. Tabi fiyatı da eklenince direkt bu motoru seçtim. Ancak Çin malı alma diyen arkadaşları tebrik ederek söylüyorum; masrafları hiç bitmedi. Bu sebeple iki ay önce motorumu sattım. Tıp fakültesi 6. sınıf olduğum için ulaşımımı kolaylaştıracak ve arada stres atmamı sağlayacak bir motor almak istiyorum. Mezun olduğumda bütçem artar daha güzel bir şey alırım diye bu motoru iki senelik falan gibi düşünebilirsiniz.
BÜTÇE: 6000 düşünmekteyim aslında ama hani şunu kaçırma sakın falan derseniz 10000'e kadar zorlarım kendimi.
Önceliklerim: Kaliteli olması ve az yakması. Sürekli masrafla uğraşmak istemiyorum. Artçıyla kullanmayı çok severim, konfor olursa tadından yenmez.
Düşündüğüm motorlar:
Aslında cruiser aramaktaydım arkadaşlar. Ancak o fiyat aralığında beğendiğim hiçbir model yok. Sanırım kymco venox ve hyosung gv 250 yarışını hep gv 250 kazanmakta. Ben de bu motoru zerre beğenemedim. Zaten kronik sorunları da varmış. Bu yüzden cruiserden uzaklaştım.
Naked veya commuter pek beğenmiyorum. Sadece ktm duke 200 biraz çekici geliyor ancak çok rahatsız deniyor. Zaten pahalı da.
Buraları atladıktan sonra asıl konuya geleyim, scooterlardan bir tek vespaya bakıyorum. Racingte de uzun araştırma sonucu bana tipi dışındaki her konuda en uygun araç tabiki Honda CBR.
Vespanın kullanım kolaylığı, tarzı beni cezbediyor ancak servisinin pahalı olması ve yakıt tüketimi dert. Bir de ince teker, rüzgarda savrulma gibi sorunlar Kafamı karıştırıyor. Sizce bu sorunu GTS 250 alarak aşabilir miyim? Aşarsam da o paraya değer mi? GT 200 hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cbr'ın görünüşü yzf, ninja kadar olmasa da güzel. Racingler arasında en rahat kullanım, en ucuz parça, en hızlı alım - satım, en düşük yakıt tüketimi sebebiyle buna yöneldim. Ancak cruiser kullanıcısı olduğumdan yine de biraz rahatsız geliyor kullanımı. Özellikle artçımı (kız arkadaşımı) çok yormak da istemiyorum. Bir diğer konu da cbr 250 alırsam çok fazla basmaktan korkuyorum. Cbr 125 daha ekonomik olmasıyla da beni cezbediyor. Bir de bütçem sebebiyle daha yeni bir 125 alabilmem bana mantıklı geliyor. Hatta Sıfır bile düşünebilirim. Ancak yokuşlarda ya da otoyolda zorlanmasından da korkuyorum.
Anlayacağınız şu an cbr 125 - cbr 250 - vespa arasında kaldım. Sizin bu motorlar arasından tercihiniz nedir? Ya da şu motoru hiç yazmamışsın, bir bakmanı öneririm Dediğiniz bir motor var mıdır?
Not: Lütfen kafan karışık, onlar kıyaslanır mı demeyin. Sahip olduğum motor tarzı var tabi ancak birçok motoru daha sevmekteyim. Zaten bu sene daha çok işlevsellik aramaktayım.
Şimdi arkadaşlar şöyle ki, ben 2 sene önce motor hayatıma Regal Raptor DD250 e9b alarak başladım. Bu motoru seçmemdeki asıl sebep az önce anlatacağım gibi tipini beğendiğim bir cruiser bulamamamdı. Tabi fiyatı da eklenince direkt bu motoru seçtim. Ancak Çin malı alma diyen arkadaşları tebrik ederek söylüyorum; masrafları hiç bitmedi. Bu sebeple iki ay önce motorumu sattım. Tıp fakültesi 6. sınıf olduğum için ulaşımımı kolaylaştıracak ve arada stres atmamı sağlayacak bir motor almak istiyorum. Mezun olduğumda bütçem artar daha güzel bir şey alırım diye bu motoru iki senelik falan gibi düşünebilirsiniz.
BÜTÇE: 6000 düşünmekteyim aslında ama hani şunu kaçırma sakın falan derseniz 10000'e kadar zorlarım kendimi.
Önceliklerim: Kaliteli olması ve az yakması. Sürekli masrafla uğraşmak istemiyorum. Artçıyla kullanmayı çok severim, konfor olursa tadından yenmez.
Düşündüğüm motorlar:
Aslında cruiser aramaktaydım arkadaşlar. Ancak o fiyat aralığında beğendiğim hiçbir model yok. Sanırım kymco venox ve hyosung gv 250 yarışını hep gv 250 kazanmakta. Ben de bu motoru zerre beğenemedim. Zaten kronik sorunları da varmış. Bu yüzden cruiserden uzaklaştım.
Naked veya commuter pek beğenmiyorum. Sadece ktm duke 200 biraz çekici geliyor ancak çok rahatsız deniyor. Zaten pahalı da.
Buraları atladıktan sonra asıl konuya geleyim, scooterlardan bir tek vespaya bakıyorum. Racingte de uzun araştırma sonucu bana tipi dışındaki her konuda en uygun araç tabiki Honda CBR.
Vespanın kullanım kolaylığı, tarzı beni cezbediyor ancak servisinin pahalı olması ve yakıt tüketimi dert. Bir de ince teker, rüzgarda savrulma gibi sorunlar Kafamı karıştırıyor. Sizce bu sorunu GTS 250 alarak aşabilir miyim? Aşarsam da o paraya değer mi? GT 200 hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cbr'ın görünüşü yzf, ninja kadar olmasa da güzel. Racingler arasında en rahat kullanım, en ucuz parça, en hızlı alım - satım, en düşük yakıt tüketimi sebebiyle buna yöneldim. Ancak cruiser kullanıcısı olduğumdan yine de biraz rahatsız geliyor kullanımı. Özellikle artçımı (kız arkadaşımı) çok yormak da istemiyorum. Bir diğer konu da cbr 250 alırsam çok fazla basmaktan korkuyorum. Cbr 125 daha ekonomik olmasıyla da beni cezbediyor. Bir de bütçem sebebiyle daha yeni bir 125 alabilmem bana mantıklı geliyor. Hatta Sıfır bile düşünebilirim. Ancak yokuşlarda ya da otoyolda zorlanmasından da korkuyorum.
Anlayacağınız şu an cbr 125 - cbr 250 - vespa arasında kaldım. Sizin bu motorlar arasından tercihiniz nedir? Ya da şu motoru hiç yazmamışsın, bir bakmanı öneririm Dediğiniz bir motor var mıdır?
Not: Lütfen kafan karışık, onlar kıyaslanır mı demeyin. Sahip olduğum motor tarzı var tabi ancak birçok motoru daha sevmekteyim. Zaten bu sene daha çok işlevsellik aramaktayım.