600 Rr Değil Sanki Oyuncak !!!!

Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
1000RR:
NV14058_1.jpg

600RR:
NV23728_1.jpg


dostum yanlışın var belliki 600r la 1000 rr arasındaki farkları çözememişsin..
Senin yandan dedğin 1000 rr dan piyasada kalmadı nerdeyse:queen:
İkisi birbirine banzer karıştırmamak lazım:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bende de 600RR'ı harcayacak para olsa bir oyuncakta bende olurdu muhtemelen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
helaaaal olsun ah bendede olacak ole motor kanat takıp ucurmassam:queen: yokı yok işde yapamıyom :pr:
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
1000RR:
NV14058_1.jpg

600RR:
NV23728_1.jpg


dostum yanlışın var belliki 600r la 1000 rr arasındaki farkları çözememişsin..
Senin yandan dedğin 1000 rr dan piyasada kalmadı nerdeyse:queen:
İkisi birbirine banzer karıştırmamak lazım:cat:

Ama oradaki 600 lük 1000 olsa o kadar küçük görünmez dimi evet belki koltuk altı egsoz 1000 likleri unutmus olabilirim ama bunun 600 lk olduğuna eminim
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Harika bir şov ve müthiş bir denge becerisi. Tebrik etmek lazım her kimse. Bravo gerçekten.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
1000RR:
NV14058_1.jpg

600RR:
NV23728_1.jpg


dostum yanlışın var belliki 600r la 1000 rr arasındaki farkları çözememişsin..
Senin yandan dedğin 1000 rr dan piyasada kalmadı nerdeyse:queen:
İkisi birbirine banzer karıştırmamak lazım:cat:

1000 RR ın 2007 kasasında Egzos koltuk altında
2008 kasasında ise yanda ucu makineli tüfeğe benziyor çift çıkışlı yassı bir egzoz resmi sitesinde gördüm işte linkler:
2008'i buarada
http://powersports.honda.com/motorc...me=CBR1000RR&ModelYear=2008&ModelId=CBR10RRL8
bu da 2007 si
http://powersports.honda.com/motorc...ame=CBR1000RR&ModelYear=2007&ModelId=CBR10RR7
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
Sabahtan Beri Bu Videoyu Arıom Sitede Ama Bulamıodum İyi Ki Bu Topic i Canlandırdınız Ağzım Açık İzliom Valla Ele o Motorun Üzrine Çıkıp 0 Çizmesi Mükemmel :cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
bence türkiye Değil bu video yu daha öncede izlemiştim...... ama hareketleri ii
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
rus bilmemne team adı altında youtubede donen bir videoydu bu. Yani Türk degil ama rus :)
Bu hareketler ırk gozetmeksızın ayakta alkıslanabilir o ayrı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst