- Katılım
- 9 Ara 2008
- Mesajlar
- 213
- Konu Yazar
- #1
beni bu zevkten mahrum bırakanlara yazdıgım yazıdır bu.
kucuk cc ıle baslama kervanına burdan beyin şartlanmasıyla katıldım skyjet f5 ve gt 250 r ile kısa süre vakit geçirdim daha sonra dayanamayıp r6 aldım ve şuan gayette hakkını vererek kullanıyorum.ŞİMDİ SİZE SORUYORUM neden hala tabu haline gelmiş fikirleri bazıları insanlara empoze ediyor.Lütfen insanları yanlış yönlendirmiyelim ilk etaptaki gerekli tedbirlerle 4 silindirli pekalada kullanılıyor.
kucuk cc ıle baslama kervanına burdan beyin şartlanmasıyla katıldım skyjet f5 ve gt 250 r ile kısa süre vakit geçirdim daha sonra dayanamayıp r6 aldım ve şuan gayette hakkını vererek kullanıyorum.ŞİMDİ SİZE SORUYORUM neden hala tabu haline gelmiş fikirleri bazıları insanlara empoze ediyor.Lütfen insanları yanlış yönlendirmiyelim ilk etaptaki gerekli tedbirlerle 4 silindirli pekalada kullanılıyor.