- Katılım
- 8 Şub 2013
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
iyi günler bu yaz cbr 125 almayı düşünüyorum 3.500 gibi bi param var ondan dolayı eski kasa alcam 10.000 km yada 2 sene kullandıktan sonra 600 f yada z750 ye geçmeyi düşünüyorum hata yapmış olurmuyum:silent: not:önceden motor tecrübem var 2 senelik ama yarı otomatik olarak şimdi manuel geçmiş buluncam :silent: