600 F im :)

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
hayırlı olsun kaç model kaç km kaç para :) benimde niyetimde var ya hayırlısı bakalım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Masallah,kazasız,güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bin inşallah..:cat:
ama insan sağını solunu bi kontrol eder..farın biri patlak görmedinmi alırken????:joker::pl::queen::queen:

Sorma abi bide o sorun var.Bugün birisi daha söyledi farının biri patlamış diye :pr::p

hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin

600 f ile 600 rr arasında ne fark var kasasımı farklı motormu farklı nedir

Hocam kasada motordada fark var.RR tam safkan sport zaten seleden falan anlarsın.Kocaelinden aldım bu motoru tek marşta geldim boluya.Hiç yorgunluk olmadı.Sanırım birkaç santimde gidon yüksek daha rahat.

Hayırlı uğurlu olsun. Murat elektroniğin önündeki 600F'mi bu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------



600 F'te arkaya kız atabiliyorsun rahatlıkla :queen:

Yok hocam kocaelınden aldım.

hayırlı olsun kaç model kaç km kaç para :) benimde niyetimde var ya hayırlısı bakalım

Özelden yanıtladım.



Herkeze çok teşekkür ederim.Daha iyileri sizlerin olsun :rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun maşallah göz değmesin kazasız belasız... :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın, full ekipmansız yola çıkmayın ve motosikletinizi iyi koruyun bir önce ki mesajım çalıntı bir motosiklet konusunaydı..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bin inşallah..:cat:
ama insan sağını solunu bi kontrol eder..farın biri patlak görmedinmi alırken????:joker::pl::queen::queen:

Bu Motorda Bu Hastalık Galiba Abi,
Bende alırken Yanıyordum,
Şimdi Yanmıyor,
Gece Bazıan Yanıyor Hemen Sönüyor,

KroLİNK Galiba :) :D
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Motorun Hayırlı Olsun,
Renkli Manet İhtıyacın Olursa Yardımcı Olurum...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bu Motorda Bu Hastalık Galiba Abi,
Bende alırken Yanıyordum,
Şimdi Yanmıyor,
Gece Bazıan Yanıyor Hemen Sönüyor,

KroLİNK Galiba :) :D
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Motorun Hayırlı Olsun,
Renkli Manet İhtıyacın Olursa Yardımcı Olurum...

Şu kırmızı 4 e kadar ayarlı olanlardan var mı.Kısa olmayacak.

Herkeze teşekkürler allah herkeze dilediğini nasip eder inşallah.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Şu kırmızı 4 e kadar ayarlı olanlardan var mı.Kısa olmayacak.

Herkeze teşekkürler allah herkeze dilediğini nasip eder inşallah.

Bendek, Ürünler Bunlardır,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...t,cbr-600f-debriyaj-kolu,cbr-134590125/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...net-cbr600f-renkli-kisa-manet-140422091/detay

Eğer sordukların Bunlardan İse,
Evet var,
ve kendi motorumdakıde UZUN ZATEN :)

100 lira fiyatı var,,,
cbr 600F,
cbr 600RR,
zx6r,
yzf R6,
CBR 250R
tüm manetler mevcut,
Fiyat Sabit 100 LİRA...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
okan hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız inş.

Sağolasın abim.

Bendek, Ürünler Bunlardır,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...t,cbr-600f-debriyaj-kolu,cbr-134590125/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...net-cbr600f-renkli-kisa-manet-140422091/detay

Eğer sordukların Bunlardan İse,
Evet var,
ve kendi motorumdakıde UZUN ZATEN :)

100 lira fiyatı var,,,
cbr 600F,
cbr 600RR,
zx6r,
yzf R6,
CBR 250R
tüm manetler mevcut,
Fiyat Sabit 100 LİRA...


Evet bunlardan sanırım bir r1 de görmüştüm gayet şıktı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst