600 F im :)

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Herkeze iyi akşamlar.Pazartesi günü aldığım f im ile yeniden yollardayım.Herkeze kazasız belasız sürüşler.:)



 

mLh

Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
101
Maaşallah temiz görünüyor nazar değmesin =)
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah :cat:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
önceden beğenmezdim pazar gününden itibaren bende hayranlık uyandıran motor.pazar günü ışıklarda yanımda durdu o sesi o uzayıp gitmesi beni benden aldı.üçüncü motorum olacak inşallah :)

hayırlı olsun kazasız belasız...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
önceden beğenmezdim pazar gününden itibaren bende hayranlık uyandıran motor.pazar günü ışıklarda yanımda durdu o sesi o uzayıp gitmesi beni benden aldı.üçüncü motorum olacak inşallah :)

hayırlı olsun kazasız belasız...

Sesi çok tatlıdır :) Biraz önce düzceden geldim.Anlatılmaz yaşanır diyorum :)


Herkeze çok teşekkürler :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
hayırlı uğurlu olsun abi sen cbf alacaktın gerçi pek fark yok ha cbf 150 cbr 600 f :queen:
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hadi hayırlı olsun hocam :) efsane motor almışsınız :) zamanında almayı çok hedefledim istedim ama kısmet olmadı :) güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz daima düz bassın .)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bin inşallah..:cat:
ama insan sağını solunu bi kontrol eder..farın biri patlak görmedinmi alırken????:joker::pl::queen::queen:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin

600 f ile 600 rr arasında ne fark var kasasımı farklı motormu farklı nedir
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hayırlı uğurlu olsun. Murat elektroniğin önündeki 600F'mi bu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin

600 f ile 600 rr arasında ne fark var kasasımı farklı motormu farklı nedir

600 F'te arkaya kız atabiliyorsun rahatlıkla :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst