600 cc ile pazar yerinde kendini öldürebilirsin. Saatte 50 km hızla günde 5 saat aralıksız sürsen, günde 250 km yaparsın. Sürekli aynı viteste gezmekle öğrenebileceğin bir şey olmaz. Motor alttan güneş tepeden yakar kavurur.
Ciddi olduğunu varsayıyorum, motosiklet eğitimi veren kurumlar var. Yamaha, Honda, BMW nin kendi sürüş akademileri var. Maddi açıdan bir sorunun yok anladığım kadarıyla. Bu kurslardan birine katıl. Eğitmenlerle konuş. Almak istediğin motordan bahset. Seni onlar yönlendirsinler.
Yok bana uymaz kurs, eğitim, ben kendim öğreneceğim dersen yarın gidip istediğin cc de bir motorla trafiğe çıkabilirsin. Ehliyetin de varsa hiç bir sakınca yok.
Tekerin düz bassın.