dreamdark ile sonuç hakkında konuştuktan sonra çok kez bu konuya girip birşeyler yazıp tekrar sildim.
sebebi ise bir insanın ölümüne sebep verilmesinin resmen cezasız kalması.
elbet asalım, keselim demiyorum.
şahsen senelerce içeride çürüsün de demiyorum,
ama insaf be arkadaş en azından atın içeri 1 yahut 2 sene dört duvar olsun dünyası,
konuyu başından beri takip etmeye çalıştım,
Tuğper in babası olaya akılcı olarak yaklaşmasa bu davanın bile açılmamış olacağını,
açılmamış olmasının sebebinin de delillerin karatılarak olayın münferit bir kaza olarak kalacağı idi (emre yanlış hatırlıyorsam düzeltirsin)
bu memlekette kamusal adaletin olduğuna dair herhangi bir inancım yok.
Sevim Tanürek ismine aşina olanlar ne demek istediğimi daha iyi anlarlar.
merak ettiğim bir konuda ölüme sebep olan elemanın mahkemeden ceza almadığı için sevindiği mi yoksa bir ailenin bir oğlunu aldığı için üzüldüğü müdür ?