6 TEMMUZ ÇARŞAMBA - Rahmetli TUĞPER UZEL'in Karar Duruşması !!!

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hayırlı olur işallah, herşey yolunda gider.
güzel haberler verirsiniz bize de umarım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Umarım..
Buradan vereceğim güzel haberlerin hayalini uzun zamandır kuruyorum gerçekten de.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mekanı cennet olsun.
Duruşmaya az kalmış.İmkanım olsaydı gelmek isterdim :pale:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
duruşma yerine gittim ,sanırım geç kaldım saat 10:45 ti A-B adliyelerine baktım ama göremedim tanıdık arkadaşlardan kimseyi ,Coşkun'a sordum hangi salon diye O'da bilmiyormuş Aparat'ı aradım cep kapalı.dosya takip odasındaki bayana sordum mahkemenin hangi salonda oldugunu ama isimden çıkmadı salon nosu.belki çıkışta arkadaşlardan sonucu ögrenirim diye saat:11:50 ye kadar bekledim adliyenin yanında ama kimseyi göremedim.
İnşallah sonuç hayırlı olmuştum Emre
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Ben gelmek çok istedim ama dükkanda tekim gelemedim, Kadıköy 5. Asliye hukukta benim davam görülüyor.3 sene oldu ,en son Adli Tıptan raporumu bekliyordum 1 ayda gelmedi.Davam 10. aya ertelendi. Türkiyede çok yavaş bu işler,benim ki tazminat davası en az 2 sene daha sürer.
Sonucu lütfen burada yazarmısın.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Selam arkadaşlar,

Dava diğer duruşmaların uzaması nedeniyle ancak saat 11:45 civarı görülmeye başlandı ve 12:20 civarı da sona erdi.

Davacı tarafı olarak sadece Tuğhan abinin avukatı Ayhan Bey ve ben vardık.

Bu seferki duruşmaya sanık Kadir Demirli de katıldı.

Karşılıklı olarak avukatlar tarafından yapılan son savunmalar ve son olarak da sanığa söz veren hakim kararı açıkladı :

* Sanığın 4/8 kusurlu olduğuna karar verilerek suçlu bulunduğuna,

* 2 yıl hapis cezasına çarptırılmasına ancak ceza indirimiyle 1 yıl 8 ay olarak indirilmesine,

* Bu cezanın da ertelenmesine karar verilmiştir.


Başta gerçekleşen ihmaller neticesinde eldeki somut delillerin yetersizliği, Ceza Hukuku gereği karara bu şekilde yön vermiştir.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Erteleme kararı 5 yıllık diye biliyorum, bir avukat arkadaş açıklayabilirse çok sevineceğim bir sorum olacak.

Bu erteleme kararı tekrar suç işlerse toptan yatacak demek oluyor. Acaba bu suç trafik suçu mu? yani trafik suçundan mı bu cezayı aldı.
Eğer öyle ise, basit bir radara bile girse içeri girer bu adam demek oluyor sanırım.

Ama yine de çok adaletsiz bir karar... bir can.. 1 yıl 8 ay.. onu da hiç yatmama ihtimali büyük.. Yaşasın türk adaleti... peh!
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet ben de sizin dediğiniz gibi 5 yıl içinde bir suç işlerse hapis cezasının yürürlüğe gireceği şeklinde biliyorum.

Ancak ben de mevzuatı tam olarak bilmiyorum, hangi suçlar kapsamında hapis cezası işleme alınır bilgim yok.

Bir avukat arkadaş bilgi verirse iyi olur gerçekten.

Mahkeme kararı bizi de tatmin etmedi tabiki ama, maalesef ülkemizde adalet sisteminin hali ortada.

Düşmez kalkmaz bir Allah'tır diyor ve en ufak bir suçu dahi varsa, ilahi adaletin tecelli edeceğine inanıyoruz.

Tek tesellimiz bu şimdilik..
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
107
meraba arkadaşlar benim ablam hakim kendisine bu konuyu danışmadım ama ceza ertelenmesiyle ilgili birkaç şey anlatmıştı.
bir daha ceza yerse evet toptan yatacak ama bu basit bir radar cezası veya park cezası değil tekrar yargılanıp hüküm giyerse toptan yatacak..5 sene sonra ise hüküm giyse bile bu aldığı ceza yanına kar kalacak malesef
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
meraba arkadaşlar benim ablam hakim kendisine bu konuyu danışmadım ama ceza ertelenmesiyle ilgili birkaç şey anlatmıştı.
bir daha ceza yerse evet toptan yatacak ama bu basit bir radar cezası veya park cezası değil tekrar yargılanıp hüküm giyerse toptan yatacak..5 sene sonra ise hüküm giyse bile bu aldığı ceza yanına kar kalacak malesef

Ben aynı suç diye biliyorum.... Yani ölümlü bir trafik kazası daha gibi..... Diğer suçlardan ertelenmeler göz önüne alınmıyor diyorlardı.... Sorarmısın ablana böyle mi?...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
erteleme haricinde hükmün açıklanmasının geriye bırakılması diye başka bir infaz kurumu da var. 2 yılın altında olduğu için erteleme yerine o hüküm uygulanmıştır tahminimce. onun şartları daha farklı.

bu vesileyle ölen genç arkadaşı anmak ve bir kez daha rahmet dilemekten başka yapacak bir şey yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kuduz köpek yeniden caddelerde rahatlıkla salyasını akıta akıta gezecek demekki..Yaslı Babayada,,bağıran şirret karıda..sevinsin..İlahi adalet vardır ve insanı bitirir...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şu ülkenin adalet sistemine herzaman hayran kalmışımdır. İnsan hayatı kadar ucuz birşey yok...
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Açıkçası, sürecin hemen herbir kısmını, eşrafımdaki kanun adamlarına inceden açtığımda verilen kararı zaten az çok tahmin etmişlerdi.

Tabi mevzuyu yine "ülkemizde olağan şeylerdir" diye bir girizgahla yapmadan da edemiyoruz!!!!! Şu dakikadan sonra formalite işler başlayacak ve birkaç kişi haricinde bu olay ve karar kötü anı olup gidecek.... Eğer yanlış bir karar var ise buna tek kişilik bir adaletsizlik olarak bakılmamalıdır. Zira bence bu topluma tehdit bile sayılabilir!!!

Kardeşimize tekrar rahmet diliyorum...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
dreamdark ile sonuç hakkında konuştuktan sonra çok kez bu konuya girip birşeyler yazıp tekrar sildim.

sebebi ise bir insanın ölümüne sebep verilmesinin resmen cezasız kalması.
elbet asalım, keselim demiyorum.
şahsen senelerce içeride çürüsün de demiyorum,
ama insaf be arkadaş en azından atın içeri 1 yahut 2 sene dört duvar olsun dünyası,
konuyu başından beri takip etmeye çalıştım,
Tuğper in babası olaya akılcı olarak yaklaşmasa bu davanın bile açılmamış olacağını,
açılmamış olmasının sebebinin de delillerin karatılarak olayın münferit bir kaza olarak kalacağı idi (emre yanlış hatırlıyorsam düzeltirsin)

bu memlekette kamusal adaletin olduğuna dair herhangi bir inancım yok.
Sevim Tanürek ismine aşina olanlar ne demek istediğimi daha iyi anlarlar.

merak ettiğim bir konuda ölüme sebep olan elemanın mahkemeden ceza almadığı için sevindiği mi yoksa bir ailenin bir oğlunu aldığı için üzüldüğü müdür ?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu ülkede hukuka güvenilmez bu yüzden ben kötülük yapan herkesi vicdanıyla basbasa bırakıyorum ve Allah'a havale ediyorum, onlarda gün gelir bu dünyada yada baska bir yerde elbet cezalarını çeker.....Tugper kardeşimize allah rahmet eylesin ,geride kalanlara Allah sabır versin kabullenmek çok zor giden gidiyor ama kalanların yaşamıda emin olun bir parçası eksik devam ediyor...bir notta eklim bu ülkede birini öldürmek istiyorsanız gidin arabayla ezin, kaza yaptırın ölsün, ceza alır yada almassınız en fazla iki yıl yatar cıkarsınız bu nedenle bu ülke henüz medeniyete ulasmamıstır insana insan degeri yoktur.İnsanların birbirine saygısı yoktur cogu sorun bundan kaynaklanıyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst